Jump to content

Na 40 motorloze jaren wilde ik toch graag een motor voor het woon-werk gaan gebruiken. Na wat onderzoek en rondvragen heb ik gekozen voor een Pan uit 1990.

Na een grote beurt, waarbij er ook een set nieuwe banden om zijn gezet, rijdt hij weer fantastisch. Wel ga ik binnenkort een paar opstaplessen volgen. Ik hoop op dit forum veel informatie te halen en mijn belevenissen met jullie te delen. IMG-20200727-WA0000.thumb.jpg.1695f15c35504532edec4de6ee573307.jpg

Featured Replies

Welkom op het forum Wim en welkom terug op de motor. Dat is een mooie Amerikaanse zeg! (ST1100 logo ipv Pan European en de voorvork reflector). Opwarm les lijkt mij ook prettig na een degelijke pauze. Even de bijzondere verrichtingen weer strak onder de knie krijgen is beter op een parkeerterrein dan "live" op de weg. Bij veel rijscholen is dit ook gewoon met de eigen motor te doen. Wel even checken of de verzekering een rijles clausule heeft, hebben ze niet allemaal.

Welkom Wim en veel plezier op dit forum en met je ST1100. 40 jaar geen motor gereden: dan ben je ouder dan de stoere man er op de foto uit ziet of je hebt na het halen van je motorrijbewijs één keer motor gereden en daarna nooit meer...

Ik woon helemaal aan de andere kant van het land. Ik kom wel eens op de motor naar Groningen, naar mijn nicht in Winsum wat vrij dichtbij Uithuizen is. Groeten DuinPan uit Haarlem

20200829_150504OSK.jpg.3979ac15c40bd83116ac384f03e3096e.jpg