Jump to content

Schokbreker achter, je hoort lucht als je van het zadel afstapt

Ik heb nu drie schokbrekers achter gemonteerd en ze doen allemaal het zelfde als ik er op zit, stilsta en dan van het zadel af ga ,

hoor je lucht ontsnappen ,hoort dat of heb ik pech dat ze alle drie kapot zijn.

Edited by panman1100

Featured Replies

Ik heb al lang geen originele demper/veer meer, maar een hyperpro doet dat in ieder geval niet, daarnaast kan je 'm zo te zien zover indrukken dat het wel een Cadillac lijkt. Ik gok op een volledig versleten demper en veer.

En als je er meer hebt getest, ze zijn allemaal ongeveer even oud gok ik.

• Author

Dat weet ik niet zo goed want dit doet die en heb Nog geen goede voor het verschil te merken gehad

[automerge]1598895616[/automerge]

Er is er weer 1 onderweg hopen dat die wel goed is anders toch maar dieper in de buidel graaien

@Gjl inderdaad wat @Raaipan zegt.

De kans dat je met originele Pan sloop dempers steeds tegen hetzelfde euvel aanloopt is groot.

Tevens is zo'n oudje vaker dan niet ook versleten.

Dan hoef je niet eens je huidige klachten te hebben en toch rij je rond met slechte achter demper.

Niet van te onderschatten waarde omdat hij nogal wat tegen het asfalt hoort te drukken en jou comfortabel moet kunnen laten zitten.

Mijn bescheiden mening, "hij werkt goed of werkt niet goed".

Een kapotte schokbreker laat je duidelijk merken dat ie kapot is door het gevoelsmatige dweil gedrag van de motor. Succes met het zoeken naar de oplossing

• Author

Deze had ik gebeld was net verkocht heb nu deze besteld

9055DA3B-7D5A-411B-AB31-2964F060C2A6.thumb.png.529d759f35e6ebafa9085d1d55f5fd65.png

Edited by panman1100

Ik heb nog een schokbreker liggen.

Deze ligt bij mij te wachten tot mijn benen gegroeid zijn en ik daarmee dan ook met de voetjes aan de grond kan komen.