Hi mede Pan fans. Ik ben best wel nieuw hier. Überhaupt ook als Panrijder. Ik heb me hier uiteraard al netjes voorgesteld als niet lid maar ik moet ook gewoon eerlijk zijn dat het mij niet lukt om dagelijks het forum te bekijken om alle nieuwe posts bij te houden...
Desalniettemin ben ik zooooo gelukkig met mijn Pan! Beste wat mij in jaren op motorgebied is overkomen. Ook vandaag weer door weer en wind probleemloos naar mijn werk gereden.
Hoe dan ook, ik heb er een heel eerlijke review over gemaakt op mijn
. Ik vond dat ook wel een beetje nodig want ik vind eigenlijk dat er niet heel veel écht volledige reviews zijn. Die van mij is niet de beste moet ik zeggen, maar ik heb er wel zoveel mogelijk mijn mening in gestopt. En klaarblijkelijk weet men het tot nu toe ook redelijk te waarderen. Misschien kunnen jullie je erin vinden, misschien ook niet. Laat dat gerust in de reacties hier of onder
weten.
Waar ik verder ook wel naar uitkijk is om eens met de medegestemden (lees de andere Pan rijders) een keer een tourtje te maken. Worden die hier ook georganiseerd? Lijkt me super leuk om eens in het echt ervaringen te delen afgewisseld met wat mooi stuurwerk! Welk topic kan ik daarvoor het beste bekijken? Weet iemand dat?
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hi mede Pan fans. Ik ben best wel nieuw hier. Überhaupt ook als Panrijder. Ik heb me hier uiteraard al netjes voorgesteld als niet lid maar ik moet ook gewoon eerlijk zijn dat het mij niet lukt om dagelijks het forum te bekijken om alle nieuwe posts bij te houden...
Desalniettemin ben ik zooooo gelukkig met mijn Pan! Beste wat mij in jaren op motorgebied is overkomen. Ook vandaag weer door weer en wind probleemloos naar mijn werk gereden.
Hoe dan ook, ik heb er een heel eerlijke review over gemaakt op mijn
Waar ik verder ook wel naar uitkijk is om eens met de medegestemden (lees de andere Pan rijders) een keer een tourtje te maken. Worden die hier ook georganiseerd? Lijkt me super leuk om eens in het echt ervaringen te delen afgewisseld met wat mooi stuurwerk! Welk topic kan ik daarvoor het beste bekijken? Weet iemand dat?
Tot snel hopelijk!
Pepijn alias Chiefpep