Jump to content

Ik heb mijn voorstelrondje even uitgesteld om te zien wat zich hier afspeelt.

Na 30 jaar geen motor gereden te hebben, maar wel lopen vertellen hoe leuk dat is....hebben mijn zoons een brommer voor mij gekocht.

Die had ik niet nodig want ik fiets naar mijn werk. Toch de brommer bekijken en blijkt het een Honda VF 750 te zijn.

Een opknapper waarmee ik 50 km gereden heb en verder niet meer aan de praat kreeg. Met toestemming verkocht maar moest wel wat anders kopen.

Voorzichtig weer gestart met een Honda VT500, die heb ik een jaartje gehad totdat mijn vrouw mee wilde achterop. Dan is zo'n 500 krap dus ingewisseld voor een Honda VT1100. Deze importmachine heeft het probleem met de derde versnelling wat niet te maken is dus toen op zoek naar een goede toermachine voor ons beidjes.

Dus ik ben nu de trotse bezitter van een Pan 1100 1990. Ik kan daar wel van alles van zeggen maar iedereen hier weet dat dit een machtige machine is.

Heb er intussen al aardig wat kilometers op zitten en dat zullen er vast meer worden.

Featured Replies

Welkom John. Goed te horen dat de liefde voor de brommende fietsen tijdens de kleine intermissie is gebleven. Heel veel plezier met de ST en dit forum en vooral veilige kilometers gewenst.

Welkom John en veel plezier op dit forum en met je ST1100. Ik ben ook een herinstapper. 6 jaar geleden ben ik weer begonnen te rijden na 28 jaar niet rijden. Ik heb sindsdien 90.000 km gereden, dat is toch een respectabel gemiddelde van 15.000 km/jaar. Ik heb nu 3 jaar een bordeauxrode ST1100 uit 2001. Groeten DuinPan uit Haarlem

20200521_125500DijkEnkhuizen-Lelystad.jpg.18e2f72941a573ca7f887c4238b8bb0f.jpg