Jump to content

Goedemorgen,

Na de afgelopen 18 jaar op een ZX9R te hebben gereden is het tijd voor ‘gezinsuitbreiding’ en ga ik aanstaande zaterdag een ST1100 ophalen. Met het idee dat vooral de passagiers iets comfortabeler mee kunnen rijden en we meer toerritjes gaan maken.

Dus het moment lijkt mij om lid te worden van dit forum.

Mvg, Arthur

Featured Replies

Welkom op het forum Arthur. Mijn vrouw en ik zijn ook in het bezit van een ST1100 volgens haar is het een heerlijke motor voor een pillion! Krachtig genoeg om ook met twee op redelijk sportief te rijden en zo een comfortable cruizer dat ze zo in slaap zou kunnen vallen achterop zeker sinds we een topkoffer hebben.

Heel veel plezier hier en met de aanstaande nieuwe aanwinst. Zaterdag wel een foto plaatsen hé. Wi zijnj nu wel benieuwd voor welke je/jullie gaan.

Edited by PandaBlack

Welkom naamgenoot en veel plezier op dit forum en met je ST1100! Welk jaartal en welke kleur heeft hij? Groeten Arthur aka DuinPan uit Haarlem

20200801_142856MKCHazerswoudedoorwaai-jas2.thumb.jpg.55f8096d055e266768e498481b1c28be.jpg

• Author

Welkom Arthur! Ik wens je veel plezier toe met de ST1100 en hier op het forum!

Uit Steenbergen Noord-Brabant of Drenthe?

De Steenbergen in het gezellige zuiden :)

• Author

Welkom naamgenoot en veel plezier op dit forum en met je ST1100! Welk jaartal en welke kleur heeft hij? Groeten Arthur aka DuinPan uit Haarlem

Het is een blauwe ST1100 uit 2000. Met mooi weer zal ik zaterdag een foto maken en plaatsen. Maar het ziet er naar uit dat ik zaterdag gelijk kan uittesten hoe droog ik blijf bij een ritje van twee uur op een Pan :).