Goedemiddag , mijn naam is Jan van den Biggelaar .
60 jaar en kom uit Veldhoven .
Ik heb 2 weken geleden een ST 1100 gekocht van eerste eigenaar.
Ben er samen met mijn vrouw meteen mee op vakantie gegaan door Duitsland en Luxemburg en ik moet zeggen, Wat een fantastische motor.
Ik rij al meer dan 32 jaar met dezelfde Harley Davidson Softail classic en heb inmiddels 13 kleinkinderen die allemaal graag met opa mee op de motor willen.
Dus wat heb ik gedaan.
Ik heb aan mijn Harley een zijspan gemonteerd en rij nu met de kleinkinderen met de zijspan als ik een rondje rond de kerk ga.
Kan ik er mooi een stuk of 3 tegelijk meenemen.
Maar als ik echt lekker wil toeren en lange ritten wil maken, samen met mijn vrouw pak ik de ST 1100.
Ben er superblij mee en is een fantastische betrouwbare machine die geweldig stuurt.
Dus ga er heel veel plezier mee beleven en vele kilometers maken.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Van Harley naar ST1100
Goedemiddag , mijn naam is Jan van den Biggelaar .
60 jaar en kom uit Veldhoven .
Ik heb 2 weken geleden een ST 1100 gekocht van eerste eigenaar.
Ben er samen met mijn vrouw meteen mee op vakantie gegaan door Duitsland en Luxemburg en ik moet zeggen, Wat een fantastische motor.
Ik rij al meer dan 32 jaar met dezelfde Harley Davidson Softail classic en heb inmiddels 13 kleinkinderen die allemaal graag met opa mee op de motor willen.
Dus wat heb ik gedaan.
Ik heb aan mijn Harley een zijspan gemonteerd en rij nu met de kleinkinderen met de zijspan als ik een rondje rond de kerk ga.
Kan ik er mooi een stuk of 3 tegelijk meenemen.
Maar als ik echt lekker wil toeren en lange ritten wil maken, samen met mijn vrouw pak ik de ST 1100.
Ben er superblij mee en is een fantastische betrouwbare machine die geweldig stuurt.
Dus ga er heel veel plezier mee beleven en vele kilometers maken.
Edited by janbiggel