Jump to content

Goedenavond Dames en Heren.

Op advies van Jan Koekepan, heb ik me aangemeld!

Mijn naam is Cootje, short voor Jacobus (doopnaam).

ik ben 59 jaar en rijdt sinds 1979 motor. Dus nog niet zo lang. Voor mijn motor carrière reed ik al brommer en was het zaadje geplant!

Ik ben begonnen op Suzuki T-500. Voor de kenners de wit met rode tank voorzien van een bullit uitlaat. Daarna een Honda CB350 fout. Vervolgens overgestapt naam een CB750 FII bordeaux rood van kleur. Dat was mijn eerste nieuwe motor. Rib uit mijn jonge lijf. Daarna overgestapt naar een BMW K1100LT. Die werd opgevolgd door een Jawel Pan European. Daarna toch weer BMW K1100. Die werd opgevolgd door een Suzuki 400 Impuls, omdat mijn vouw daar op aan het lessen was. deze is opgevolgd door een Kawasaki ZX10.

Daarna kwam de Suzuki GSX-R1100W. Ook een mooie machine waar ik veel op gereden heb.

Deze heb ik ingeruild voor een Suzuki TL1000S. Ook een fijne machine! Daarna toch weer terug naar de Pan European. Inmiddels is die van mij, een van de eerste Uitvoeringen zonder ABS, van 1992. Er staat nu 126000 km op en hij doet het nog prima. Ik rijdt hoofdzakelijk woon-werk verkeer maar kan ook genieten van een ontspannen ritje.

Ik heb van Jan Koekepan veel goeie verhalen gehoord en ben benieuwd!

Met vriendelijke groetjes

Cootje!

Featured Replies

HadieCo, welkom bij de club en je een van de eerste 1100’s natuurlijk ook!

Veel plezierige km’s en mijn gevleugelde spreuk: ”Hou de glimmende kant boven” is bij jou in zeer goeie handen.

Heb veel van je geleerd en er zijn er hier vast een flink aantal die daar ook wel interesse in hebben!!

Ook wel grappig dat er bij jou “Motorrijles” staat, bedankt voor die van jou...

Welkom op het forum Cootje. Leuk verhaal, altijd top om de machine geschiedenis van nieuwe leden te zien. Misschien een idee om van de '92-er een foto toe te voegen.

Hoe dan ook heel veel plezier op het forum en veel veilige kilometers gewenst.

Edited by PandaBlack