Jump to content

Was iets aan het rondneuzen op het forum vwb constante high beam verlichting.

En kreeg de melding stel je even voor pannekoek

Bij deze dus ik ben Frits, Woonachtig in Damwâld op het moment tourend door het prachtige Noorwegen , met mijn '94er st1100 104000 op de klok loopt nog iets op voor ik thuis ben.

Featured Replies

Dag Frits, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en het forum.

Het is gebruikelijk dat je je eerst even voorstelt. Zonder dit kun je er er op gewezen worden dit even te doen. De toevoeging 'pannekoek' had overigens naar mijn idee achterwege moeten blijven.:Smile:

Edited by PanEuRoel

Welkom Frits! Veel plezier van je Pan en hier op het forum!

Prachtig, toeren in Noorwegen! Heb daar al vele kilometers afgelegd, zowel met auto als met de motor! Fijne tijd nog!

Welkom Hondafrits en veel plezier op dit forum en met je ST1100 met vastzittend grootlicht. Wees pragmatisch als je er niet snel uitkomt in Noorwegen: zet je motor voor een witte muur en tape je koplamp deels af zodat je je tegenligger niet meer verblindt, net zoals je zou doen als je naar Engeland zou gaan. Ik was 2 jaar geleden ook in Noorwegen, mijn mooiste vakantie ooit (zie foto op de Sognefjellet)!

20180605_123300.jpg.dbf2b42320fd960a395e1ae1f4ceedc0.jpg

En is het niet geweldig van dit forum dat het ene forumlid je mopperig pannekoek noemt en dat je dan wordt verwelkomd door forumlid [uSER=1903]@Jan KoekePan[/uSER] :-). Groeten DuinPan uit Haarlem

Edited by DuinPan

• Author

Zometeen ri Drammen naar Monster bike a.s. (er is hier verder niets in de buurt) voor een nieuwe relais voor het groot licht.

Heb de andere relais nu geschakeld zodat ik weer normaal dimlicht heb.

Ik ga het zien vandaag wat de dag me brengt

• Author

Welkom Hondafrits en veel plezier op dit forum en met je ST1100 met vastzittend grootlicht. Wees pragmatisch als je er niet snel uitkomt in Noorwegen: zet je motor voor een witte muur en tape je koplamp deels af zodat je je tegenligger niet meer verblindt, net zoals je zou doen als je naar Engeland zou gaan. Ik was 2 jaar geleden ook in Noorwegen, mijn mooiste vakantie ooit (zie foto op de Sognefjellet)!

[ATTACH type=full" alt="20180605_123300.jpg]35733[/ATTACH]

En is het niet geweldig van dit forum dat het ene forumlid je mopperig pannekoek noemt en dat je dan wordt verwelkomd door forumlid [uSER=1903]@Jan KoekePan[/uSER] :). Groeten DuinPan uit Haarlem

Dat pannekoek was meer tegen mezelf gericht .... had me nog nooit voorgesteld