Jump to content

Mijnen toeter maakt wel een klein klikje maar geen toeterlawaai Aggressive

Zekering is okay en verlichting doet het ook gewoon. Op de draadjes staat 12v als ik de knop indruk.

Dus ik ga er maar vanuit dat de vorige rijder teveel naar de mooie vrouwtjes getoeterd heeft... :Biggrin

Anyway, zal ik voor een vervangende toeter gaan of kan het nog wat anders zijn?

Featured Replies

ff langs een autosloperij en een toeter kopen van een opel oid.

Voor een tientje heb je een hoop kabaal.. tenminst ik wel ;)

• Administrators
Waarschijnlijk een vastgelopen compressor (als je er tenminste niet de standaard claxon nog op had zitten, die heeft zoiets niet). Misschien kun je 'm openen en gangbaar maken maar ik geef je niet bar veel kans. Stebel Nautilus erop en je blért iedereen aan de kant!

Ik heb de Stebel besteld :biker:

Goed gedaan, jochie!!! :Smile: :Smile: :Smile:

Daar ga je geen spijt van hebben.

Edited by PanEuRoel

Gok op een vervangende?

Misschien dit een idee?

[ATTACH type=full" alt="1596914098123.png]35700[/ATTACH]

Als dit verkrijgbaar is in Stebel Nautilus formaat, koop ik hem direct!

Tja. Ik heb een Stebel Nautilus Compact op mijn Transalp (plek zat !) en ben daar super tevreden over.

Ik heb alle topics op dit en andere fora gelezen over het monteren van dezd claxon op een ST1100 met ABS-TCS net zoals ik heb maar heb het nog niet aangedurfd. Ik rijd vooralsnog rond met de ene helft van de dubbele claxons van een BMW-K in mijn Pan.

Maar de Stebel NC staat nog wel hoog op mijn wenslijst voor mijn Pan ...

Heb de Stebel er niet ingekregen, ben geen goeie klusser :rolleyes:. Dus toen maar een gewone :cool:

Bij de 1100 boven de achterste linker cilinder.

Bij de 1300 rechrs voir in de kuip. Net achter/ onder de rechter spiegel.

• 1 month later...
Wat voor draad dikte wordt er geadviseerd om de stebel aan te sluiten? Ik heb dat installatie setje bij valk erbij besteld, maar weet niet of het installstiedraad dik genoeg is.