Mijn banden waren goed opgereden , al zeg ik het zelf.
Nu moet ik ze ook nog inrijden en dat kan ik het beste doen ,in ..... ?
Frankrijk , aaaaaaaaaaaah altijd goed.
Daarom beste forumleden een zeer korte trip naar Verdun & omg.
Morgen vertrekken en zaterdag terug.
De lucht zal heet zijn en wat ik zeker meeneem is mijn watervest.
Check !
Wie van jullie graag leest , graag foto's bekijkt , graag leest & foto's bekijkt of gewoon wat wilt lezen over de geschiedenis kan altijd vanaf morgenavond ( vrijdag ) op deze link alles vinden.
Ik heb weer enkele zaken gevonden die ik nog niet bezocht heb i.v.m. de groooote oorlog.
Deze keer ga ik via Nijvel , Beaumont , Chimay om dan zo in het departement Meuse te arriveren.
Volgens de meest betrouwbare website ( ahum ) van de FOD , buitenlandse zaken is departement Meuse nog veilig.
Dusse.
Om maar eens iets anders te rijden dan via Bouillon of Dinant , Givet , Revin , Charleville Mézières , ..... .
Wat ook mooi is omdat het de Franse Ardennen zijn.
Terug tocht is wel via die reisweg.
Afspraak morgenavond.
En voor speciaal voor Roelof , geduld is een schone zaak ;) .
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Vandaag langs Ad geweest voor nieuw rubber.
Mijn banden waren goed opgereden , al zeg ik het zelf.
Nu moet ik ze ook nog inrijden en dat kan ik het beste doen ,in ..... ?
Frankrijk , aaaaaaaaaaaah altijd goed.
Daarom beste forumleden een zeer korte trip naar Verdun & omg.
Morgen vertrekken en zaterdag terug.
De lucht zal heet zijn en wat ik zeker meeneem is mijn watervest.
Check !
Wie van jullie graag leest , graag foto's bekijkt , graag leest & foto's bekijkt of gewoon wat wilt lezen over de geschiedenis kan altijd vanaf morgenavond ( vrijdag ) op deze link alles vinden.
Ik heb weer enkele zaken gevonden die ik nog niet bezocht heb i.v.m. de groooote oorlog.
Deze keer ga ik via Nijvel , Beaumont , Chimay om dan zo in het departement Meuse te arriveren.
Volgens de meest betrouwbare website ( ahum ) van de FOD , buitenlandse zaken is departement Meuse nog veilig.
Dusse.
Om maar eens iets anders te rijden dan via Bouillon of Dinant , Givet , Revin , Charleville Mézières , ..... .
Wat ook mooi is omdat het de Franse Ardennen zijn.
Terug tocht is wel via die reisweg.
Afspraak morgenavond.
En voor speciaal voor Roelof , geduld is een schone zaak ;) .
Grtjs.
Erwin.
Edited by Mister Vogezen