Jump to content

*Gezocht* buddy seat paneel rechts.

000000089178-1.jpg.c1c1f00d29abe53c12f11bcd78323d09.jpg

Wie oh wie heeft nog een nette in B-162M kleur liggen met alle drie de bevestigingspoten en zonder noemenswaardige krassen?!

ik heb 2 (3 als je een beschadigde zonder donkergrijs paneel meetelt) matige exemplaren gevonden maar hoop dat één van jullie nog een net exemplaar heeft rondslingeren?!

Edited by Tiesemans

Featured Replies

Is nu dicht maar zal maandag even bij de motorboer op 't eiland vragen. Die kwam dat ik PandaBlack voor het eerst buiten had staan melden dat ie nog wel wat onderdeeltjes liggen..... Geen idee wat maar dit is wel een excuus om even langs te gaan.
  • Author

@PandaBlack Ga sowieso maar even langs en laat het mij weten.

Ondertussen heb ik wel al een backup paneeltje via Skippy gekocht.

Kan nooit kwaad. Maar sta altijd open voor een nog gaver exemplaar.

Dus mocht je motorboer op het eiland iets hebben ... ;-)

• Author

Overigens als iemand de heilige graal toevallig nog heeft rondslingeren (in betere conditie dan onderstaande exemplaar) en voor een redelijke prijs dan hoor ik dat graag:

_86.jpg.a55371407f410fa30d5aa85e1c2f9ca4.jpg

Dit wanstaltige exemplaar wordt door Pols in Waalwijk voor €175 aangeboden.

Ter vergelijking het bijna perfecte exemplaar wat nu op mijn motor zit (en waarvoor ik wat graag een reserve op de kop tik) kostte mij €85 via Used Motor Cycle parts (afkomstig van Woesthoff sloperij)

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.