Jump to content

Featured Replies

Denk dat er hier niet veel zijn die hem hebben, de beeline werkt samen met een smartphone via bluetooth. Geeft via een pijl de route aan en via een bolletje links of rechts van de pijl de rijrichting.Hij is meer voor een crossmotor / offroad dan voor een wegmotor.

Meer weet ik er niet van.

Wat zijn je vragen? Misschien kunnen we er een antwoord voor je op vinden.

Ik heb deze wel overwogen maar ik weet hoe ik met gadgets ben. Even gebruiken en na een poosje is er geen lol meer aan, dus liggen ze aan de kant. Omdat mijn telefoon altijd mee op pad is gebruik ik daar de navigatie op, wel zo efficiënt met betrekking tot de hoeveelheid spullen...

• Author
Wel ik vraag me af wanneer je een zelfgemaakte route bij kurviger bijvoorbeeld narijdt en onderweg een omleiding daar ergens op die weg tegenkomt wat die beeline dan gaat doen. Ik heb gezien dat je in de instellingen de herberekening kunt aan en uitzetten. Op een gewone gps kan je in en uitzoomen op de kaart om op die manier dan terug op je oorspronkelijke weg te geraken. Dus ik zoek iemand met een beeline gps en die situatie al heeft meegemaakt.
  • Author
Ik heb mijn vragen gesteld aan beeline nederland die gaan morgen mij contacteren. Kben benieuwd want ik ben grote voorstander van simpliciteit en dat is het wel degelijk!! Dat ding neemt geen plaats in en die batterij gaat ongelofelijk dagenlang mee, dus geen voedingskabel nodig..
  • Author

Beeline heeft me geïnformeerd.

als je routes maakt of download in gpx format dan gaat de beeline automatisch de herberekening functie uitzetten en bij omleidingen of versperringen moet je daarna op de bovenste knop duwen (rerouting) en zal je via de korste weg terug naar je voorziene route worden geleidt.,. Kostprijs is 179€ 2 garantie en 30 dagen probeertijd.

Edited by frankie