Jump to content
Gisteren een schuiver gemaakt en ben nu op zoek naar linkerspiegel, valbeugel afdekking en iemand die koffers weer netjes kan maken. Iemand suggesties. Bij voorkeur omgeving Gorinchem Breda Tilburg20190821_171328.jpg.601dfc42c613e5d3de065c734d0279b1.jpg20190821_171308.jpg.bbf7ebb76abfb7ad7cfe40a1367f10b1.jpg20190821_171305.jpg.a6666b33a8dc329c3c333a690bcb7261.jpg

Featured Replies

• Author

Aii, da's zonde. Maar het is maar verf en kunststof - zolang je zelf niks mankeert was het 'slechts' een leermoment. Die motor komt wel weer voor elkaar; er zijn hier wel een paar mensen die kunnen helpen denk ik.

Ow , jammer.

Ben jezelf ok ?

Elleboog gebroken maar gelukkig een mooie breuk die met een paar weken drukverband zo goed als genezen zou moeten zijn, verder vooral kneuzingen en blauwe plekken. Nieuwe band was gladder dan ik had verwacht. Inderdaad een leermoment. Reed net de oprit van de garage af.

Beterschap kerel.

Altijd opletten de eerste 100km met nieuwe bandjes, maar dat weet je nu toch wel ben ik bang.

Er is hier vast wel iemand die nig wat heeft liggen.

Edited by Ray_308

Zonde van je motor ,een gebroken elleboog is zeker ook niet

Leuk maar heel veel beterschap met je arm.

En natuurlijk met het opknappen van je motor.

Succes en beterschap.

Gr sec

Materieel is reparabel en of vervangbaar.

Veel sterkte met herstel en herwinnen van vertrouwen.

Les van de nieuwe banden is geleerd..

Die kras kan overigens beter in je Tupperware dan in je ziel zitten..

“The best things in life aren’t things” sprak een wijs man ooit...

blijft elke keer weer tricky, die eerste meters met een nieuwe band......beterschap en succes met het vinden van de onderdelen.

Ben vandaag met 2 nieuwe banden bij de dealer weggereden. Heb tot ik thuis was aan dit verhaal gedacht. Maar ben wel schadevrij thuis gekomen!

[automerge]1566589065[/automerge]

Heeft niks met dit topic te maken, maar toch leuk om even te vermelden:

Ik had de motor woensdag gebracht en als leenmotor een Honda CMX 500 Rebel meegekregen. Door vlot door de 6 bak te raggelen is het ding aardig op snelheid te krijgen met zijn 46 pk, maar sneller dan 100 is geen plezier meer. Ik had het gevoel alsof ik met mijn kont op straat zat en na een half uur thuis aangekomen had ik geen gevoel meer in mijn achterwerk!

Wel een leuk machientje om mee te gooien en smijten al weegt hij toch nog 190 kg!

Vanmiddag weer terug gereden, snel- en provinciale wegen vermeden.

Toen ik weer op mijn Pan stapte had ik het gevoel alsof ik op een kasteel op wielen zat! :D

Edited by Raaipan

Jammer hoor maar die dingen gebeuren. Je motor is te repareren, het lijken alleen maar 'schaafwonden' geen gebroken plastic. Ik rij al jaren rond met zo'n schaafwond op mijn zijkoffer.

20180609_134400.JPG.8125cbc58af82e3e57dac52fb53ed1c4.JPG

De motor rijdt er geen meter slechter door. Je elleboog is natuurlijk heftiger maar dat komt wel weer goed zo te lezen. Goed dat je dit verhaal deelt , daar kunnen wij ook weer van leren en opnieuw scherp zijn op dit soort situaties.