Jump to content

Kuipdelen verwijderen st1300 (by silverbullet)

Featured Replies

• 1 year later...
  • 1 year later...
Even een oud topic omhoog knikkeren: @Jan Pan De link naar de handige posters is stuk, die gaat ergens anders naar toe. Ik kan de posters ook niet 1-2-3 vinden.
Wanneer je het weer iets aan tijd hebt ben ik zeker te porren voor de digitale versies. Voor de liefhebbers kan ik ze zelfs op groter formaat printen (er staat een A0+ plotter in mijn lokaal...).

Die ga ik morgen gelijk uitprinten aan de zaak ik wil deze winter ook mn motorblok schoonmaken en gelijk onderhoud doen.

Erg makkelijk om dit erbij te hebben Bedankt ziet er keurig uit zelfs ik kan het snappen:)

Jep, die bedoelde ik. Bedankt! In een ver verleden wel een keer gezien, niks mee gedaan.

Omdat ik de boel weer aardig op de rit heb kan het grote in elkaar zetten bijna beginnen. Dan is het handig dat je zo overzichtelijk hebt wat waar moet. En zo kan ik ook vooraf al gaan bekijken wat ik nieuw wil / nodig heb om het kuipwerk weer vast te zetten.

@Johan. Reur. Deze zijn ook voor jou denk ik.

• 5 months later...

Beste, geen dank, toen der tijd reed ik zelf de ST1300 en heb met vlijtig gemaakt door deze presentatie in elkaar te zetten.

Groetjes een oude rat voor het pan forum. Ps, ik rij nu weer Honda.

• 2 years later...
  • 1 month later...
On 22-8-2022 at 15:41, Sypie said:

Wanneer je het weer iets aan tijd hebt ben ik zeker te porren voor de digitale versies. Voor de liefhebbers kan ik ze zelfs op groter formaat printen (er staat een A0+ plotter in mijn lokaal...).

Niet alleen handig. Zoiets is kunst met een grote K.