vandaag de voorvorken gereviseerd mbv paar setjes van japparts. (1300!)
seals en ook glijbussen vervangen + olie van bmw (duur...pff)
ging prima. veel gehad aan youtube filmpjes.
2 dingen die ik ben tegen gekomen:
waarom moet de demper uit elkaar? ikzelf heb de hele handel gewoon uit de cilinder gehaald en in takt gelaten. olie daarna mbv trechtertje langs de dop er in gegoten. moet de demper stang echt uit elkaar??
hoeveel olie (ja.. zoveelste keer dat het gevraagd wordt) moet er in met hyperpro's ?
ik las ca 550 ml, echter er zat ergens rond 400 a 450 in de vork. (olie was nog van de hyperpro inbouw vi jaar geleden)
heb er nu 550 in zitten... hoogte kon ik niet goed controleren. De olie die ik heb gekocht is zo doorzichtig als water.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hoi allen.
vandaag de voorvorken gereviseerd mbv paar setjes van japparts. (1300!)
seals en ook glijbussen vervangen + olie van bmw (duur...pff)
ging prima. veel gehad aan youtube filmpjes.
2 dingen die ik ben tegen gekomen:
waarom moet de demper uit elkaar? ikzelf heb de hele handel gewoon uit de cilinder gehaald en in takt gelaten. olie daarna mbv trechtertje langs de dop er in gegoten. moet de demper stang echt uit elkaar??
hoeveel olie (ja.. zoveelste keer dat het gevraagd wordt) moet er in met hyperpro's ?
ik las ca 550 ml, echter er zat ergens rond 400 a 450 in de vork. (olie was nog van de hyperpro inbouw vi jaar geleden)
heb er nu 550 in zitten... hoogte kon ik niet goed controleren. De olie die ik heb gekocht is zo doorzichtig als water.
gaat toch wel goed hoop ik he.. ?
grt,
Vincent / drivervince
:Biggrin