Jump to content

Nieuwe Kaartupdate CN Europa 2020.10 NT

Featured Replies

Olà Piet, thanks voor de info. Zal mijn 500 & 550 aan de infuus van dokter "Garmin Express" gaan hangen, dan zijn mijn "verouderde" toestelletjes weer

up-to-date. :vroem:

k ben er in geslaagd de CN 2020.10 NT kaart werkend op de pc te krijgen.

In de map C:\ProgramData\GARMIN\CoreService\Downloads\Map\Map_Map.EUNT.2020.10\RMU\EUNT\2020_10\193a648f-e868-4452-9b5a-026910d6b6f4\IMG\ staat City Navigator Europe NT 2020.10.gmap. Deze gecopieerd naar C:\ProgramData\GARMIN\Maps\ en laten verifiëren met JaVaWa GMTK. Dit gaf geen foutmelding. Echter bij het openen van zowel Mapsource als Basecamp kwam er wel een melding dat er een fout in zat en dat de kaart opnieuw diende geïnstalleerd. Bij nazicht bleek dat City Navigator Europe NT 2020.10.gmap\Product1\CNEuroNT_2020_10\ slechts 1 bestand bevatte, nl CNEURONT.SRT. Als probeersel de bestanden LBL, NET, NOD RGN en TRE gecopieerd uit de versie 2019.20 en het werkt! Zowel in Mapsource als Basecamp.

• Author
De bug om de Update CN Europa 2020.10 NT op je pc/laptop te zetten is eruit , tevens is er een nieuwe Update van Garmin-Express 6.16.00
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • Author

Ook voor de nog oudere gpsen o.a. de SP2820 is het mogelijk(via via) om CN 2020.10 NT op de gps te krijgen.

Als er gegadigde zijn doe een pbtje voor mijn tel.nr.