Jump to content

Hallo allemaal;

Ik heb een gpx bestand dat op mijn laptop staat gekopieerd naar mijn Garmin Zumo 350. Echter, vind ik het bestand niet op mijn Zumo.

Wanneer ik het bestand opnieuw kopieer (vele malen geprobeerd) van mijn laptop naar de Zumo, krijg ik dit scherm te zien op mijn laptop:

20190414_171332.jpg.c78e8f96fb38f060b280ab584a681d3e.jpg

Kennelijk moet het dus wel op mijn Zumo staan, maar waar?

Featured Replies

Hoi,

Lijkt erop dat je bestand naar je windows pc kopieert.

Zie je de zumo in de verkenner ? Dan 2x de verkenner openen en van de ene map naar de andere slepen

gr

Hans

• Author

Hans, bedankt voor je reactie. Ja, ik zie de Zumo in de verkenner. Wanneer ik de internal storage open zie ik het bestand wel staan. Wanneer ik dan de eigenschappen van het bestand bekijk, zie ik dat deze staat op de pc en op de internal storage van de Zumo.

Gesleept van de ene naar de andere en dan?

Ik heb de internal storage ook bekeken in Base Camp. Daar staat hij niet bij!

sluit je zumo aan op de pc zoek het bestand op in de verkenner, klik rechts en kopiëren via verkenner naar je zumo garmin/gpx en kies plakken nu moet hij zichtbaar zijn in je zumo anders nog ff importeren succes

Je moet de gpx route wel in de map Garmin/gpx van de zumo 350 kopiëren.

Of via het programma BaseCamp of mapsource van Garmin,wel je zumo 350 koppelen met de pc.

Je mag mij ook bellen

Heb je hier wat aan ? Na importeren sleep je bestand naar de Zumo met je linkermuisknop....

[ATTACH type=full" align="left]17613._xfImport[/ATTACH]

Als dat GPX bestand enkel een track is ,dan moet je die gaan zoeken bij sporen/tracks en van daaruit importeren,

Dat doe je door "toepassingen" te drukken,

dan op "Tracks"

dan in de linker bovenhoek op die drie streepjes drukken en dan import,daar zou dan de track moeten staan

is dat een route dan zou die normaal gezien,terug te vinden zijn in reisplanner,en vandaar uit mss nog importeren,maar normaal krijg je dan een melding op je toestel.

• Author

Allen dank voor jullie reactie en bereidwilligheid om mee te denken!

Ik ben er wel uit denk ik. Ik ben bekend met de wijzen van kopiëren van computer naar Garmin en het converteren van spoor/track naar reis, etc.

Ik denk dat mijn probleem vooral lag in het niet herkennen van de oorspronkelijke naam van het bestand, waardoor ik dus dacht dat ik hem niet zag, terwijl dat wel het geval was.

Ik heb het bestand dat ik op mijn Garmin wilde hebben, er nu opstaan, dus doel bereikt.

Hans, ik ben nooit vrienden geworden met Basecamp en maak routes veelal m.b.v. Kurviger of als ik er meer invloed op wil hebben met routeyou.

Hoi Raaipan,

geen probleem, ik vind Basecamp prima en kan er alles mee....gelukkig zijn we allemaal anders! en blij daarmee.

gr

Hans