Jump to content

bevestiging scala rider aan de helm

hallo,

ik heb eindelijk mijn scala rider Q2 aan de "praat".....leuke woordspeling. Pas nadat ik de rider had gereset werkte de scala. (gekocht via mp)

bij mijn vorige scala was de batterij stuk, laadde niet meer op. Voor het geld van een nieuwe accu nu een andere scala die wel oplaadt.

nu wil ik de scala aan de helm bevestigen (de vorige nooit gedaan omdat er geen bleu tooth connectie mogelijk was....geen wonder als er geen stroom in t accuutje zit....)

Nu heb ik de indruk dat er iets mist, Weet het niet zeker. in de twee gaatjes zaten wel de kleine torx schroefjes, maar moet er geen plaatje o.i.d. tussen de binnenkant van de helm en de schroefjes en de buitenkant? Of plak je het systeem mbv. klittenband aan de buitenkant?

graag reacties.

mvg. Cotton

IMG_3720.JPG.1228e1a4db2074f1caabfa902078dc3c.JPG

Featured Replies

Daar hoort ook een klemmetje bij die plaats je in de binnen kant van de helm ,en wordt met twee torx schroefjes vastgezet.

Volgens mij heeft mijn zoon er een liggen, zodra die thuiskomt zal ik er naar vragen.

@cotton Je mist het plaatje welk op de zijkant van de helm wordt geplakt. Daar wordt jou gedeelte op vast geschroefd.

zie de foto's de bovenste is genomen vanaf de achterkant van de helm, de onderste van binnen baar buiten

20190411_145837.jpg.6c69b38ebb18bace13ecd52502643f5e.jpg20190411_145817.jpg.2971905d7077189356765af58d1a9570.jpg

• Author

Sjaak, bedankt voor de foto's.

Henk 2511, je hebt een pb.

[automerge]1555008929[/automerge]

plaatje wordt, kostenloos, opgestuurd door Henk2511. SUPER!! :bravo:

Henk, bedankt!

Edited by cotton

• 2 weeks later...