Jump to content

Na verschillende malen heen en weer gemail met Mark & Akke van MJ seats heb ik een afspraak op 10 mei om mijn zadel een nieuwe look te geven.

Een andere vulling erin zodat ik het wat langer kan uithouden bij langere ritten en een verlaging van 1,5 cm.

Sinds mijn Pan een 2tal jaren geleden is voorzien van Hyperpro's in de voorvork stond hij iets hoger dan origineel .

Met deze verlaging kan ik dan weer met het plat van mijn laarzen op de grond en is het weer wat gemakkelijker om hem al zittend te verplaatsen.

Uiterst aardige mensen Mark & Akke.

Pictures van mijn nieuwe aanwinst volgen wel.

Featured Replies

20180720RWSHaarlem2vriendjes1.JPG.bd6e8177e78da2ae2478211181dddbc7.JPG

Vooraan mijn ST1100 met een MJ Seats zadel, daarachter de ST1100 van een collega met een origineel zadel. Ik ben zeer tevreden met het zadel. Of het verschil bij een ST1300 ook zo groot is weet ik niet.

Dat is een flink eind rijden @Mister Vogezen van Antwerpen naar Groningen! Ga je op en neer in één dag?

• Author

Nee zenne DuinPan .

Dat is super vriendelijk van je Henk ,

maar ik heb een slaapplaats gescoord in een B & B.

Vertrek op donderdag na mijn vroege shift en op vrijdag mijn zadel laten fixen en dan diezelfde dag terug naar huis.

Het is iddd niet om de hoek en zo kom ik ook eens op een plek waar ik anders nooit kom.

[automerge]1554852077[/automerge]

ga je daar heen Erwin??

Jawel

Goedemorgen Mister Vogezen, hier Mister Groningen.

Hierbij een gratis tip: plak er een extra dag aan vast, en maak een mooie motortoertocht door de wonderschone provincie Groningen.

Indien gewenst wil ik je wel een aantal mooie plaatsen en stukjes weg voorstellen.

groeten van (een trotse Groningen) Jakob

Iedere dag zit ik zo'n anderhalf uur op mijn MJ-zetel en het zit erg lekker moet ik zeggen.

Hopelijk voor je is het over een maand wat warmer, deze dagen ben ik nog onderweg met de wintervoering in het pak en met warm gevoerde handschoenen.

Tussen Groningen en Ten Boer overigens even letten op je snelheid, in de 60 km-stukken staan snelheidscamera's.

• Author

Jongens ,

bedankt voor de info , verwittigingen.

@slop , ik ga met de wagen naar daar.

Ik vertek na mijn vroege shift richting Ten boer en zie er tegenop om dan meer dan 300 km te rijden op de Pan.

Terwijl ze met dat zadel bezig zijn op vrijdag kan ik mijn motorfiets niet gebruiken daar en ik moet vervoer hebben op vrijdag want dan bezoek ik de zee en ook vervoer van en naar mijn B & B vanaf MJ Seats.

Het mooie Noorden ( Groningen ) bezoeken zal voor een andere keer zijn .

Ik hou je voorstel met mooie plaatsjes in gedachten Slop.

Grtjs.

Erwin, dat ziet er goed uit!

Ben benieuwd naar jouw ervaringen, ben ook nog op zoek naar een nieuwe zetel......

Nog een maandje op onze tandjes bijten Rimco ( nie te hard ) en dan ….. .:-).

Dat is een flink eind rijden @Mister Vogezen van Antwerpen naar Groningen! Ga je op en neer in één dag?

Vanaf Groningen heb de TDT ook in één dag gedaan hoor, het is te doen. (OK, Antwerpen is nog drie kwartier extra enkele reis)

Maar om in de tussentijd afhankelijk te zijn van het OV bij ons in het Noorden..., ik snap dat je met de auto gaat.