Jump to content

Featured Replies

Ik snap niet wie yamaha en nu honda met dit concept willen bereiken. Wielen staan te breed voor B rijbewijs en de motor rijders zijn hier niet enthousiast over. Dus....

Ik vind m afschuwelijk, inderdaad net een Ninja Turtle Transformer. Maar het kan nog gekker tegenwoordig: een motorscooter met 4 wielen van Quadro!

Quadro_4_website.png.87ac3a62801371a5edefde73b6152bca.png

[uSER=1903]@Jan KoekePan[/uSER]: met even aantal wielen!

Ja, inderdaad @DuinPan, daar sta ik mooi schaakmat! Getalsmatig hang ik in de touwen!

Haha, gelukkig kan ik dat van jou als originele mug moeiteloos hebben...

Ik weet daarom ook dat ik mijn gevoel er achter niet hoef toe te lichten.

Uiteraard bedoel ik mijn gevoel jegens “zo’n lelijk wannabe ding”. Muggen onderling zit prima!!

IK vond die Niken ook niet verkeerd rijden, gaf wel een soort onverwoestbaar gripgevoel die dubbele voorkant.

Mooi is een ander verhaal...

Ik maak mezelf er misschien niet populair mee, maar ik vind deze apparaten er echt ontzettend bruut uit zien! Heb er helaas nog niet op gereden dus over rijgedrag kan ik niks zeggen.

jawel hoor @Sytze 1100 ik heb lekker even gewacht op iemand die de populariteit op zich nam, ik vind die dingen geweldig !!!

zal wel leeftijd zijn, ik schaar me meer naar de jongere kant, wij houden nog wel van verandering en iets nieuws Pleasantry

Als ik over twintig jaar een rollater nodig heb, dan hoop ik dat die er zo uit ziet. :)

Overigens ben ik benieuwd of die vierwiel scooter van Quadro ook in de winter op de sneeuw te gebruiken is, dus zonder om te vallen. Dan is het een prima pekelbak natuurlijk.

Dacht het niet hoor. Wil wel iets moderns en niet uit de oude doos. over 20 jaar is die rollator verroest en die driewieler hopelijk nog bij de tijd.