Jump to content

IK zit er over te denken om een nieuw zadel voor mijn 1300 aan te schaffen. Nu heb ik hier in Roosendaal geen zaken zitten die dat kunnen leveren en op voorhand eens te kijken welk zadel voor mij het beste zou zijn.

Weet iemand van jullie waar ik daar het best voor zou kunnen gaan kijken. IK zit in ieder geval te denken aan een gel zadel en dan ook nog net als bij het originele in hoogte verstelbaar .

Featured Replies

Ik heb vorig jaar een bagster zadel in Apeldoorn aangeschaft en ik ben daar mee in de Dolomieten geweest. Heerlijk, conform, geen last E veel kilometers gemaakt
Ik woon in Tilburg en heb een gel zadel van topsellerie. Kunnen wel een keertje meeten, dan monteren we Mn zadel even op de jouw en maak je een proefritje.

IK zit er over te denken om een nieuw zadel voor mijn 1300 aan te schaffen. Nu heb ik hier in Roosendaal geen zaken zitten die dat kunnen leveren en op voorhand eens te kijken welk zadel voor mij het beste zou zijn.

Weet iemand van jullie waar ik daar het best voor zou kunnen gaan kijken. IK zit in ieder geval te denken aan een gel zadel en dan ook nog net als bij het originele in hoogte verstelbaar .

[automerge]1553962008[/automerge]

Ik heb een gelzadel liggen ter overname (Tourtec). Laat maar weten via PB als je interesse hebt.

• Author

Hoi ken. Kan mcr niets voor je betekenen dan,of anders bagster zadel.

Nee. Die zijn aan het rond kijken geweest bij hun leveranciers maar geen een die een zadel op voorraad had.

Een Corbin zadel, maar is niet zo goedkoop.

Ik heb alle verschillende zadels gehad voor de Pans en er mee gereden, maar een Corbin zadel schiet er ver boven uit.