Heb een nieuwe topkoffer met spoiler en remlicht weten te scoren. Topkoffer heeft drie ritjes op de motor gezeten en heeft dus helemaal niets aan krasje oid.
Heb deze gekocht voor het remlicht wat ik graag wilde op mijn 1300. Echter is de topkoffer donkergrijs en mijn 1300 lichtgrijs.
Wat is wijs?
De nieuwe topkoffer in zijn geheel in de juiste kleur laten spuiten of alleen de spoiler en dan overzetten?
De koffer is nieuw maar met boorgaatjes bijna onverkoopbaar.
Mijn huidig koffer kan ik hier op het forum wellicht nog iemand blij mee maken.
Tips?
Alle tupperware in donkergrijs laten spuiten is geen optie :cool:
Ps. Hoe sluit ik de kabel aan? Is dar een verloopstekker voor te verkrijgen oid? Of moet ik echt een kabelboom van 70 euro kopen?
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Heb een nieuwe topkoffer met spoiler en remlicht weten te scoren. Topkoffer heeft drie ritjes op de motor gezeten en heeft dus helemaal niets aan krasje oid.
Heb deze gekocht voor het remlicht wat ik graag wilde op mijn 1300. Echter is de topkoffer donkergrijs en mijn 1300 lichtgrijs.
Wat is wijs?
De nieuwe topkoffer in zijn geheel in de juiste kleur laten spuiten of alleen de spoiler en dan overzetten?
De koffer is nieuw maar met boorgaatjes bijna onverkoopbaar.
Mijn huidig koffer kan ik hier op het forum wellicht nog iemand blij mee maken.
Tips?
Alle tupperware in donkergrijs laten spuiten is geen optie :cool:
Ps. Hoe sluit ik de kabel aan? Is dar een verloopstekker voor te verkrijgen oid? Of moet ik echt een kabelboom van 70 euro kopen?
Edited by PanLimbo