Jump to content

Nieuw hier (en toch ook weer niet helemaal....)

Goedemiddag,

Ik geloof dat het zo langzamerhand eens tijd wordt om mij voor te stellen.

Ik ben Tjerck, (nog) 39 jaar en woonachtig in Oldebroek. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen, meisje van 8 en jongen van 5.

Via een toenmalige collega ben ik in 2012 aanraking gekomen met dit forum en heb mij destijds aangemeld t.b.v. het vergaren van info rondom de Pan.

Echter toen tóch een andere motor (FJR1300) gekocht. Deze 3 jaar geleden van de hand gedaan en sindsdien geen motor meer gehad.

In de tussentijd is het uiteraard altijd wel blijven kriebelen en onlangs de knoop doorgehakt om weer op zoek te gaan naar een motor. Op het lijstje stond ook weer de Pan en daarom een paar weken geleden mijn account eens afgestoft om te kijken of hier wellicht nog iets moois te koop aangeboden werd.

Hierbij op het te koop topic van Grispan gestuit en na wat over en weer ge-pb't te hebben was Hans zo vriendelijk om vanmiddag mijn kant op te rijden (waarvoor alsnog dank!).

Na een grondige presentatie en uitleg van de ST1300 en een korte proefrit was de knoop snel doorgehakt. Aangezien Hans uiteraard nog terug naar huis moest en nog wat zaken van de motor af moet schroeven zal de overdracht eind volgende week plaats gaan vinden.

Alle reden dus om mij na 6,5 jaar een keertje voor te stellen ;)

Ik hoop dat ik gedurende het bezit van de Pan net zoveel profijt zal hebben aan het forum als voor die tijd en uiteraard zal ik nu wat actiever zijn dan de afgelopen jaren ;)

Groet en wellicht tot ziens op een tocht, evenement, TDT!

Featured Replies

Welkom hier. Stond ook voor dezelfde keus fjr 1300 of st 1300. Heb toen gelijk voor de pan gekozen,paar weken geleden. Geen moment spijt van gehad.

Welkom hier en je ervaren fiets natuurlijk ook.

Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.

Hou de glimmende kant boven en geniet van het genot op die onovertroffen toerbuffel!!!