Chrome
Safari
Edge
Firefox
Chrome (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions → Notifications . Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Select Site settings . Find Notifications and adjust your preference.
Safari (iOS 16.4+)
Ensure the site is installed via Add to Home Screen . Open Settings App → Notifications . Find your app name and adjust your preference.
Safari (macOS)
Go to Safari → Preferences . Click the Websites tab. Select Notifications in the sidebar. Find this website and adjust your preference.
Edge (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions .
Find Notifications and adjust your preference.
Edge (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Click Permissions for this site . Find Notifications and adjust your preference.
Firefox (Android)
Go to Settings → Site permissions . Tap Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Firefox (Desktop)
Open Firefox Settings. Search for Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Hallo,
Vorige zomer heb ik een ST1100 bijgekocht voor een prijsje die ik normaal voor onderdelen zou gebruiken.
Ik heb achteraf toch besloten om er een soort van caferacer achtig projectje van te maken en de plastic te verkopen.
Bij de demontage op een paar dingen gestoten zoals versleten cardanklok/meenemer, remschijven etc maar deze heb ik ondertussen al gevonden.
De motor is er al uit maar ik vroeg me af wat het best preventief (vooral motorisch/technisch) zouden moeten vervangen worden ?
Hij heeft +-120000 op de teller, van de voorgeschiedenis ben ik spijtig genoeg niet op de hoogte.
De standaard dingen die ik ga doen:
-Standaard oliewissel
-Filters
-Bougies
-kleppen controleren
-Wiellagers en balhoofdlagers
-Remblokken en remvloeistof (overweeg nieuwe leidingen, best stalen leidingen?
-Vloeistof koppeling
-Koelvloeistof
Ik heb de distributieriem eens bekeken en deze ziet er best goed uit maar hoe kan ik uitmaken dat deze aan vervanging toe is?
Achterbrug is ok en uitlaat ook maar die wordt toch vervangen.
Nu is mijn vraag zijn er nog dingen die best preventief vervangen worden of gecontroleerd?
Alvast bedankt!
Mvg Nick