Jump to content

Marcel (mvhenten) stelt zich voor

Goedemiddag, mijn naam is dus Marcel en ik kom samen met mijn zwarte ST1100 uit het altijd pitoreske Schiedam. Mijn Pan is van het bouwjaar 2001 en ikzelf kom uit 1962. Ik rij al een jaar of 30 en dit is mijn 2e Pan. Omdat er wat dingen aan zitten te komen ben ik bang dat ik om hulp ga vragen voor tips op een aantal zaken en/of misschien wel handjes......Ik ben zelf niet zo vreselijk handig. Ik hoop in ieder geval wat op te steken als beginnend doe t zelver.

Featured Replies

Hoi Marcel, Schiedam is bij mij aan de overkant :D welkom hier. Handjes, ideeën en hulp wordt hier regelmatig gevonden. Je heb vandaag een technische dag gemist maar er komen er nog veel meer volgens mij! Veel plezier hier op dit prachtige forum.

Welkom hier Naamgenoot, lees hier vooral het een en ander door en stel dan gewoon je vragen dan weet ik zeker dat je een eerlijk antwoord/aa bod krijgt waar je wat aan hebt.

Voor de rest vooral nog heel veel plezier met de st1100 vanuit Barendrecht

Welkom Marcel! Veel plezier van je Pan en hier op het forum!

Ook in Schiedam woont een hele bekende en handige Pan rijder! Misschien .....?

Welkom Marcel en veel plezier op dit forum en met je ST1300! Ik werk in Delft en moet tweewekelijks in Rotterdam zijn. Daarbij kom ik steeds langs Schiedam

201805080859Rotterdam.JPG.4dcd4e3cd010f249dcf1c356eccd5a01.JPG

Hertekade aan achterzijde Boompjes