Jump to content

Jammer maar helaas. Ik moet waarschijnlijk afscheid nemen van mijn ST1100. Gisteren in een bocht verkeerd ingestuurd en in de berm terecht gekomen. Te nat wegdek om in de remmen te gaan en platleggen zag ik ook niet meer zitten. Fikse schuiver gemaakt met enorm veel schade.

Motor waarschijnlijk verloren gegaan. nu hier maar kijken naar een vervanger.

Zelf heb ik gelukkig niks, maar mijn rode Pan op de auto van de berger deed wel pijn...

Featured Replies

hoi Wolbert, dat is knap klo... maar je bent er zelf wel goed afgekomen ??

jammer dat je op deze manier van je Pannetje afkomt, maar die is vervangbaar, jij niet !!!!

is inderdaad shit,

gelukkig heb je zelf niets

en op je gemak kijken naar de volgende,

want je wenst er wel 1 waar alles goed van is

succes

:biker:

Jammer Wolbert maar zoals hierboven beschreven is het maar materiaal.

Evengoed mooi waardeloos tuurlijk maar daar kom je wel weer overheen, succes met je zoektocht naar een vervanger.

Niet om iemand op de staart te trappen, het is maar materiaal... Ik heb het zelf ook wel gezegd, maar merk inmiddels dat als het je financieel wat tegenzit, deze woorden je niet helpen.

Sterkte met de gehele afhandeling, wees blij dat je behalve de deuk in je ego, er goed van af bent gekomen.

Een nieuwe machine, ik hoop dat je snel weer kunt rijden.

Das mooi k.. zeg. Niet meer te redden? Er zijn via het forum nog best wat Tupperware ed te koop dus wie weet?

Neemt niet weg dat het enorm balen is, fijn dat behalve waarschijnlijk een enorme deuk in je ego verder goed met je gaat.

• Author

Ja das een domper zeg ..........maar is hij echt zoveel beschadigd? Ik heb nog wel kuipwerk en koffers voor weinig.

Affijn suc7 jij bent gelukkig heel en dat telt.

Dank voor je reactie. Bern inderdaad blij dat ik zelf ernaast kon staan...Morgen staat hij bij de schade expert. Afwachten wat die zegt. Misschien is het inderdaad vooral plastic...dan maak ik wellicht van je aanbod gebruik.

Heb stiekem al even bij de afdeling te koop gekeken. Daar staat nog een mooie rooie... :-):vroem:

Dat is goed klote, en wat Edi al zegt, uiteraard goed dat jij nog heel bent maar het feit dat je motor naar de kl*te is is gewoon niet tof. Hoop dat je een oplossing vind! Sterkte kerel!

Vorige st1100 platgereden total-loss,gelukkig was ik all-risk verzekerd motor was van 2000.

Het is vaak zonde geld misschien maar was toch blij dat ik all-riks verzekerd was .

dat is vreselijk kl... wolbert maar je hebt wel gelijk

beter zo dan je zelf kapot! veel succes met het repareren

of een andere pan gr sec

Ai Wolbert, zwaar klote...maar zoals iedereen al zegt....gelukkig ben jij er goed vanaf gekomen.

Heel veel succes met het eventueel repareren en opknappen van jouw pan en anders veel succes met het vinden van een vervanger!!

Ik heb aan het bovenstaande niet zo heel veel toe te voegen. Het is gewoon super spijtig dat je op zo'n manier afscheid moet nemen van je fiets. En zoals @Edi opmerkt, het kost weer behoorlijk wat geld om weer een mooie Pan terug te kopen. Sterkte met het alles! :Smile:

:angel:Nu iedereen je heeft proberen te troosten....

wil ik wel voor de strenge schoolmeester spelen

je hebt waarschijnlijk niet alleen de bocht verkeerd ingeschat maar voorafgaand ook te hard gereden voor de gegeven omstandigheden,

nattigheid ,minder zicht en mindere wegdek omstandigheden

daarbij ook nog de twijfel om de motorfiets platter in de bocht te leggen en te verzuimen om er enige snelheid uit te krijgen.

tja,, en dat zijn geen goede signalen om te proberen de bocht door te komen

Ik ben wel blij dat je niemand anders hebt geraakt en dat je daarbij zelf niet teveel schade hebt opgelopen,

maar vast staat dat je wel dom hebt gehandeld

en daar pluk je helaas zelf de vruchten van

Dit verhaal ga je nog vaak in je hoofd afspelen met als voornaamste vraag.... wat had ik kunnen doen

Veel ongevallen met een motorfiets zijn eenzijdig zijn en zijn jammerlijk genoeg vaak het resultaat door handelen van de rijder zelf.

jij bent daar nu wederom het bewijs van

des al niet te min..

beschouw het als een leer moment dat pijnlijk aanvoelt

maar stop niet met motorrijden om deze tegenslag

Heel veel bikers hebben deze ervaring allemaal al eens mogen meemaken,

en de meeste zijn er ook allemaal overeen gekomen (althans diegene die het na konden vertellen)

dat moet jou ook lukken

Dank voor je reactie. Bern inderdaad blij dat ik zelf ernaast kon staan...Morgen staat hij bij de schade expert. Afwachten wat die zegt. Misschien is het inderdaad vooral plastic...dan maak ik wellicht van je aanbod gebruik.

Heb stiekem al even bij de afdeling te koop gekeken. Daar staat nog een mooie rooie... :):vroem:

Bedoel je deze?

https://www.brinkmanmotoren.nl/motoren/135355-honda-tour-st-1100-pan-european-abs/