Jump to content

Vanuit Noord-Holland samen oprijden naar TDT 23/3?

Hallo Noord-Hollanders, [uSER=1460]@ruudb[/uSER] en [uSER=2030]@Sietse[/uSER] uit Anna Paulowna komen mij, DuinPan, ophalen in Haarlem (Rotterpolderplein) en daar vandaan rijden we samen via A9, A5, A4, Rotterdam, A13, A20 en A16 naar Breda en Teteringen. Ik wil er graag vroeg zijn, rond 10:00. Dat betekent vertrek vanuit Haarlem om 8:30. Zijn er nog andere Noord-Hollanders die op dat tijdstip willen aanhaken?

201709171110OMC25jaar.jpg.b44ff300de02395f91b5a1f4a5e16176.jpg

Edited by DuinPan

Featured Replies

Restaurant de buurvrouw die nu is verhuisd naar Castricum hoe weg heet weet ik niet tegenover de benzine pomp
ruudb spreekt over de OUDE Buurvrouw en dat is in Heemskerk. De NIEUWE Buurvrouw is in Castricum, vlak bij het station. Welke locatie is het het nou ruudb? Dit om verwarring te voorkomen. En hoe leuk is het niet om als Pangroep te rijden! :vroem::vroem::vroem::vroem:
  • Author
Ik zal zorgen dat ik ruim op tijd klaar staat op het Rotterpolderplein, A9 afslag Haarlem, voor het stoplicht op de vluchtstrook. [uSER=1460]@ruudb[/uSER] weet precies waar dat is, vorig jaar hadden we daar ook afgesproken. Leuk, 2 bordeaux-rode ST1100's! Wat voor motoren hebben [uSER=2030]@Sietse[/uSER] en @JanBagger ?
  • Author
Vanuit Velsen. Ik kom over de N200 uit Haarlem, ik rij het Rotterpolderplein bijna 360 graden rond en stop dan op de vluchtstrook onderaan afslag A9 Haarlem. Daar wacht ik op de colonne.

Hoi Duinpan: ik heb een bordeauxrode 1300 :-) 05256C5E-8CE1-4D2C-B825-E4D610A93306.jpeg.e46637bfcd65a93b10f4c78241ccb179.jpeg

En...... ik kan hem ook naar de oude Buurvrouw (heet nu Spijkers trouwens) duwen; is vlak bij mijn woning!

• Author

Wil wel meerijden vanaf R’dam ... kom uit Hellevoetsluis...

waar kan ik beste aanhaken?

Heren, ik heb tot dus ver de volgende route van Noord-Holland naar Teteringen met de volgende tijden, stopplaatsen en opstappers:

We rijden achtereenvolgens over de N9, A9, A5, A4, A15, A16.

- 7:30 Anna Paulowna: [uSER=1460]@ruudb[/uSER] , [uSER=2030]@Sietse[/uSER]

- 7:32 De Stolpen: @Sjaak

- 8:15 Heemskerk: Rest. Spijkers, communicatieweg 4D (t.o. Shell): @Ray_308 , @JanBagger

- 8:30 Haarlem: Rotterpolderplein, onderaan A9 Noord-Zuid afslag Haarlem: @Fred-A , @DuinPan

- 9:20 Rotterdam: A15 West-oost, shell station net na afslag Rhoon: @BartvdWerf

- 10:00 Aankomst Teteringen

We zijn nu met 8 man, groter moet de groep niet worden. Voor Bart uit Hellevoetsluis: ik hoop dat we een beetje op tijd arriveren, de precieze aankomsttijd bij het Shell station op de A20 is wat moeilijk in te schatten door de grotere afstand vanaf Haarlem

Edited by DuinPan

Ik zal zorgen dat ik ruim op tijd klaar staat op het Rotterpolderplein, A9 afslag Haarlem, voor het stoplicht op de vluchtstrook. [uSER=1460]@ruudb[/uSER] weet precies waar dat is, vorig jaar hadden we daar ook afgesproken. Leuk, 2 bordeaux-rode ST1100's! Wat voor motoren hebben [uSER=2030]@Sietse[/uSER] en @JanBagger ?

Ik heb een zilver kleurige ST1300

5BA9871E-99D8-4E1F-B081-2D1DAF76279B.jpeg.bc06fc17d96157614e825efe26c7fb9a.jpeg

@DuinPan en [uSER=1460]@ruudb[/uSER] Als er nog 1 bij kan wil ik ook graag aansluiten, Ik zou dan bij de Stolpen kunnen wachten

@Sjaak voor mijn geen probleem, als je zorg dat je half 8 bij de nieuwe pomp bij de stolpen sta.

Wij vertrekken half 8 uit Anna Paulowna en zijn dan met een paar minuten bij de stolpen.

• Author
Heren, zou het niet leuk zijn een groepsfoto te maken met de 5 ST1300's en 3 ST1100's op een rijtje met hun berijders erbij? Zullen we proberen dat te doen op de laatste opstapplaats, het Shell tankstation bij Rhoon? Tot morgen!
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.