Jump to content

Featured Replies

Volgens mij is dit gewoon een one-off custom bike, een project van Honda en een paar creatievelingen.

Geen productiefiets (ja, in de basis).

• Moderators
Inderdaad Ben en Erwin, dit is een custom project dat een paar enthousiastelingen hebben gebouwd, overigens met luchtvering zodat hij omhoog komt als je hebt gestart. En gelukkig dat smaken verschillen maar ik zou er ook niet op gevonden willen worden hoor! Honda zal trouwens nooit met zoiets extreems op de markt komen, dan zit je in een niche markt en daar zetten ze er niet genoeg in weg.

Luchtvering... Ik WIST het! 1552717246358.png.43c66e3729ee59e9e73c1c3bd4c7d4e8.png

Ik kon de standaard al nergens ontdekken en vond het: "klap je koffers open" stabiliteitssysteem ook lichtelijk ondoordacht... 1552717224040.png.a5e6f9660e4a67d05ddcef1f1053b906.png

Als je er vaker naar kijkt vind IK het echter tóch wel... Stoer-futuristisch. Zou absoluut zeker wel een andere kleur kiezen.

Edited by Sancho Panza

• 9 months later...

Honda moet gewoon een moderne versie van de 1100 ontwerpen.

Of gewoon de vertrouwde originele ST1100 versie produceren maar met hoogwaardig(er) materiaal?!

Waarom mailen we niet allemaal even naar Honda Japan?!

Heb ik van de week al gedaan .. Kreeg ook keurig in het Japans een reactie terug.

Als we dat nou allemaal eens doen als ST1100 rijders?

Eisen we dat ze opnieuw de vertrouwde ST1100 versie uitbrengen (gewoon de vertrouwde versie dus maar met 2019 bouw materiaal -niet roestende achterbrug etc.)