Jump to content

Wat prop je allemaal in je vakjes in de kuip ?

Onder de noemer koffiecorner , koffie met of zonder een wolkje melk deze in gang trappen.

Bij mij links een USB kabeltje waar trouwens een USB aansluiting zit , een schijfje om onder de zijstandaard te plaatsen en een doekje.

Tijdens een tankstop en ik ga even binnen verdwijnt ook mijn gps in het linkse afsluitbare vakje.

Rechts een zonnebril en een schrijfremslot.

Wie volgt ?

Edited by Mister Vogezen

Featured Replies

Rechts zit mijn zonnebril, pasje voor Liefkenshoek en Westerscheldetunnel en de bediening voor de sectionaal deur. (deze gaat bij stops links).

Links zit een alcoholtester (Frankrijk) de groene kaart van de motor.

rechts zit een oude afgekeurde i.d kaart, heb ik er altijd standaard in zitten, ook in de auto, in de auto zelfs 5 ( van ons allemaal ) ik gooi de oude i.d dus nooit weg !!!

en rechts de groene kaart, en links zit aansluiting voor navi en mijn zonnebril.

In het linkervak een schijfremslot met een vergeet-me-nietkabel en rechts een poetslap, inbussleuteltjes en een zonnebril. :Smile:

Edited by PanEuRoel

hier in nederland mogen we ze houden, worden wel ongeldig gemaakt dmv een gat die ze er in knippen.

ik houd ze altijd bij me in de auto en motor omdat ik dan altijd ( zij het ongeldig) wel iets bij me heb om te legitimeren.

ik heb zo vaak meegemaakt met de bra ndweer dat we niet wisten wie het was ,omdat ze niets bij zich hadden !!!

daarom heb ik van ons alle 5, de ongeldige i.d kaarten in de auto liggen, zuiver voor iets bij je hebben !!

snappie ???

In het afsluitbare vakje rechts: USB adapter met 2 type USB kabeltjes en Leatherman tool, in het niet afsluitbaar vakje links: plaatje voor onder zijstandaard, achterveerstelsleutel, bandenspanningsmetertje en zonnebril in hoesje.

In het kontje: gereedschapssetje, doosje met reservelampjes en -zekeringen en een bagagespanband

In het vakje rechts zit bij mij een plaatje voor onder de jiffy, een microfiberdoekje en het schijfremslot. Links zitten de aansluitingen van de Garmin (aansluuitingen die ik overigens nooit gebruik) en het hoesje voor de Garmin. Onder het zadel liggen twee losse oranje knippers als ik ooit met pech kom te staan. Gereedschap en spanband in de koffer.
Links een schijfremslot en een houtje voor onder de zij-standaard (indien nodig), rechts zonnebril of, afhankelijk van het weer, gewone bril in koker, led-lampje voor olie controle, afstandbediening voor de garagedeur en een pakje papieren zakdoekjes.

Hier ook alles in de topkoffer, onderweg laatst de zonnebril van m'n vriendin in het vakje opgeborgen.

Ik moet nog wennen aan een motor met dashboardkastjes.

Rechts schijfremslot in washand. Gaat beschadigingen van slot en vakje tegen en dempt geluid op hobbelige wegen. Tevens handig om het zadel en ruit van het eerste water te ontdoen.

Linkervakje zonnebril op sterkte, plaatje voor onder standaard imbussleutrl voor Gopro steun en luchtpompje.

links een metalen brandstoffles met 0,6l benzine (in een washandje), een ledzaklampje, instructieboekje, reserve lampjes en zekeringen en usb aansluiting, pakje papierenzakdoekjes . Rechts Schijfremslot, plaatje voor onde jiffy, dekseltje van zumo mount, balpen, microvezeldoekje. Losse oranke knipper, ehbo tasje, proppenset voor lekke band, regenbroek en regenjas en reserve (droge) handschoenen, een rol toiletpapier, en een kabelslot om helm en eventueel jas mee vast te zetten, gereedschapsetje en nog wel wat dingetjes in een koffer. best veel troep dus :)

Ja, dat klopt helemaal Erwin, gesmolten is dat spul ook goddelijk!

Paarse repen, sporadisch kom ik ze tegen, maar laat ze zelden liggen.

Heb er inderdaad een keer een reep in meegenomen na het tanken.

Gelukkig stolt het ook weer makkelijk in de koelkast.. ;)

1552605144047.jpeg.c80f5169796ee4fe0a09e5c2e23fbb23.jpeg

• 4 weeks later...
Ik heb er links een nooit gebruikte action 1 m verlengkabel sigaretten aansteker => usb snoer. Leek me ooit wel handig maar ik gebruik t niet. Electronica leidt me te veel af van het verkeer.voor de rest zijn de vakjes leeg.