Jump to content

Gezien ik geen betere plek weet om dit te posten...

Zoals de meesten van jullie weten of misschien zelf hebben gemerkt, zijn ik en Ozzy het laatste jaar niet of nauwelijks meer op het forum aanwezig.

Helaas zal dit voor Ozzy nu een nooit meer zijn..

Afgelopen maandag, 25 februari 2019 heeft Ozzy ons verlaten...

De meesten van jullie wisten dat er in januari 2017 borstkanker bij hem is geconstateerd. Na een zware periode wist hij er toch weer bovenop te komen, zijn we getrouwd en konden we langzaam aan weer genieten van de dingen om ons heen... tot afgelopen oktober, toen hij steeds benauwder werd.

Op kerstmiddag met spoed naar het ziekenhuis en is er veel longvocht afgetapt.

Hierna zijn er veel onderzoeken en foto's geweest en na de punctie kwam in januari de definitieve uitslag... de kanker heeft zich uitgezaaid..

Hierna ging alles heel snel en ben ik zelf het besef van tijd verloren...

Ondanks dat wij het niet konden geloven en hij vocht met alles wat hij had, heeft hij deze strijd helaas niet gewonnen.

Afgelopen zaterdag is er een besloten crematie geweest...

In de bijlage de rouwkaart....

Waarom ik dit nu post is om twee verschillende redenen.

Enkele van jullie hebben altijd goed contact gehad met Ozzy, niet veel misschien, maar het contact wat er dan was, was ook goed

De tweede reden is dat ik waarschijnlijk wat dingen te koop zal gaan aanbieden op dit forum.... want klussen zoals met Ozzy... zal ik mezelf niet meer zien doen..

Begrijp me niet verkeerd... want zijn motor ga ik nog opknappen, zoals hij het voor ogen had...

Maar buiten dat....

Binksma RK.pdf

• Replies 102
  • Views 7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Gecondoleerd Eefje en heel veel sterkte met het verlies van Ozzy. Ik kende Ozzy niet persoonlijk maar zijn naam heb ik vaak genoeg voorbij zien komen op dit forum.

Ik kende Ozzy nauwelijks, maar wat een enorm verlies moet dat voor degenen zijn die hem lief hadden.

Enorm veel sterkte bij het geven van een plekje aan dit ongetwijfeld grote en oneerlijke verlies.

Succes met de voltooiing van zijn grote droom, mijn petje af voor jouw arbeid en eigen strijd.

Komende TDT zal dit ongetwijfeld de revue passeren en krijgt Ozzy een moment van stilte en overdenking.

Jan KoekePan.

Edited by panpatje

Gecondoleerd, ook ik heb zijn naam voorbij zien komen op het forum, maar heb nooit contact met hem gehad, ik wens je heel veel sterkte !!!!

vrg Henk