Jump to content

Featured Replies

Twee en halfduizend deelnemers!? Daggutnie....

Veel plezier en veilige kilometers voor hen die gaan.

Glimmende kant boven voor allemaal...

Een of 2x per seizoen kriebelt het hier op het forum bij enkele rijders en ontstaat er spontaan een datum.

Johan neemt meestal het voortouw en dit ontaard dan in een leuke 1000 bochtenrit met een iets kleiner gezelschap.:vroem::vroem::vroem:

2500 deelnemers lijkt mij een van de grootste kansen voor het oplopen van minimaal een trauma.

Ditmaal weer in Luxemburg. Misschien een alternatief voor onze jaarlijkse rit?

Afwachten tot 15 juni wanneer de nieuwe rit wordt vrijgegeven.

Lijkt me best leuk eigenlijk. Alleen wel als een vd laatste vertrekken dan ;-)
Ik vertrek altijs s'morgens heel vroeg,heb ik geen last van de drukte,(iedereen ligt dan toch nog zijn roes uit te slapen,of staan aan te schuiven aan het ontbijt)en ben s'middags al rond

Weet niet of het een mooie route is, maar zou hem niet met 2.500 mensen willen rijden.

Rij hem dan wel een keer in alle rust. Dus mocht iemand de route hebben, dan ontvang ik die graag! Als er tips zijn met betrekking tot stopplekken, lunch en slaapplaatsen hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Ik ga mezelf morgen ook inschrijven! Nu al zin in! Nog meer liefhebbers hier?

[automerge]1551859754[/automerge]

Ingeschreven incl camping 2 nachten ✌ #zinin

Edited by Dannys

Ik sluit mij aan bij Johan, een eigen alternatieve versie idd zoals vorig jaar.... ergens in april ?
Altijd de alternatieve versie. Niet te druk en altijd gezellig. Houd me weer aanbevolen. :) :)
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.