Ik ben Quinten (aka The-Q) uit helmond en ik ben (nog 1 maand ) 29 jaar. Ik heb nu 2 kinderen en nummer 3 word verwacht in April. Na al wat verschillende type motoren te hebben gereden (ER5/GSXR1100/Vmax1200) ben ik opzoek gegaan naar een woon-werk verkeer motor vanwege ander werk. Ik had een Vmax en ik zag het niet zitten om daarmee elke dag op en neer te rijden. Na wat zoeken had ik me beperkt tot 3 modellen met volledig kuip: BMW R1150RT/FJR1300 en de ST1300. Ik had al eens gereden op een St1100 en ik was toen erg onder de indruk hoe makkelijk dat ging. Ik heb rond gekeken op de motorbeurs en daarna mijn zinnen gezet op een ST1300. Looks/betrouwbaarheid/japans hebben de doorslag gegeven.
Afgelopen donderdag heb ik dan ook een ST1300 aangeschaft . Net ingereden met 60.000 op de teller. Helaas klein deukje in de tank (vorige eigenaar was omgevallen Fool). Al een paar keer naar mijn werk gereden (weekenddienst..) en hij bevalt me heel erg goed. Het was rond vriespunt vanochtend en ik heb daar helemaal geen last van gehad. Helaas is de pret een beetje bedorven, omdat ik gemerkt heb dat de thermostaat kapot is. Word dus weer terug naar de motorzaak voor de garantie :Banghead:.
geplande mods:
- Switchback knipperlichten - Dat ziet er erg dik uit.
- stuur verhoger - voor mijn gevoel zit het stuur net iets te laag
- Keggen? - ik lees hier veel over. Ik heb hier voor mijn gevoel niet heel veel last van. Hij wiebelt wel iets, maar het hindert niet.
- Telefoon houder - zoek nog een goede manier op mijn telefoon achter het scherm te monteren. Tips?
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hallo Allemaal.
Ik ben Quinten (aka The-Q) uit helmond en ik ben (nog 1 maand
) 29 jaar. Ik heb nu 2 kinderen en nummer 3 word verwacht in April. Na al wat verschillende type motoren te hebben gereden (ER5/GSXR1100/Vmax1200) ben ik opzoek gegaan naar een woon-werk verkeer motor vanwege ander werk. Ik had een Vmax en ik zag het niet zitten om daarmee elke dag op en neer te rijden. Na wat zoeken had ik me beperkt tot 3 modellen met volledig kuip: BMW R1150RT/FJR1300 en de ST1300. Ik had al eens gereden op een St1100 en ik was toen erg onder de indruk hoe makkelijk dat ging. Ik heb rond gekeken op de motorbeurs en daarna mijn zinnen gezet op een ST1300. Looks/betrouwbaarheid/japans hebben de doorslag gegeven.
Afgelopen donderdag heb ik dan ook een ST1300 aangeschaft
. Net ingereden met 60.000 op de teller. Helaas klein deukje in de tank (vorige eigenaar was omgevallen Fool). Al een paar keer naar mijn werk gereden (weekenddienst..) en hij bevalt me heel erg goed. Het was rond vriespunt vanochtend en ik heb daar helemaal geen last van gehad. Helaas is de pret een beetje bedorven, omdat ik gemerkt heb dat de thermostaat kapot is. Word dus weer terug naar de motorzaak voor de garantie :Banghead:.
geplande mods:
- Switchback knipperlichten - Dat ziet er erg dik uit.
- stuur verhoger - voor mijn gevoel zit het stuur net iets te laag
- Keggen? - ik lees hier veel over. Ik heb hier voor mijn gevoel niet heel veel last van. Hij wiebelt wel iets, maar het hindert niet.
- Telefoon houder - zoek nog een goede manier op mijn telefoon achter het scherm te monteren. Tips?