Jump to content

Hallo,

Pieter hier, standplaats Ned. den berg, kan niet wachten tot ik mijn eerste st1100 in bezit heb. Altijd Honda nighthawk 750cc usa import gereden. das lang geleden maar nu mag ik weer op de fiets!

Groet pieter

Featured Replies

Welkom hier en jouw nieuwe aanwinst natuurlijk ook!

Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst..

Denk er wel om dat de glimmende kant bij Pan’s boven hoort..

Kom hem vast showen op de TDT, kun je ook wat postzegels van t forum zien...

• Author
dank jullie wel voor dit warme welkom. morgen koffie drinken, stevig onderhandelen en dan inladen hoop ik.

Pieter, welkom, ik begrijp dat de zoektocht kan beginnen naar een Pan, of is hij er al.

Veel plezier hier en straks met de Pan

Gr

Rowdy aka Oppie

Welkom Pieter en veel plezier op dit forum. Heb je al een ST1100 of zoek je er nog één?

Ik heb 20 jaar in Abcoude gewoond, hemelsbreed heel dicht bij Nederhorst den Berg, ware het niet dat sinds 1952 het Amsterdam-Rijnkanaal ertussen ligt... Hieronder mijn motor bij het kasteel van Loenersloot, ook vlak bij NdB. Nu woon ik al weer 12 jaar in Haarlem vlak bij het strand en de duinen. Vandaar mijn nickname DuinPan!

201801071404KasteelLoenersloot.JPG.4f60eb7f215e1a19003fd9161bbbfc19.JPG

• Author

hahaha.bedankt duinpan... binnenkort zal ik een foto posten van mijn motor bij het kasteel van olivier j bommel...

wat een welkom. ik zal morgen eens alert een mooie st gaan bekijken... wie weet..