Jump to content

Anderhalf jaar geleden reed ik op een Dragstar naar Andalusie. Waar velen al voor waarschuwden kwam uit. Ik vond het verschrikkelijk... Echter vond ik de rit niet verschrikkelijk maar de dragstar was de oorzaak. Toen ik weer in NL landde en mijn motor op transport terug gebracht werd ben ik op zoek gegaan naar een tour motor. Zo ben ik terecht gekomen bij de Pan. Nu, na anderhalf jaar een Pan uitgeprobeerd te hebben ben ik fan. Om die reden een nieuwer model met meer opties gevonden die ik morgen dus ga ophalen. Yahoo:

Mijn huidige pan uit 2002 (basis model zonder abs)

IMG_6090.JPG.e7359ae948fd1800ca7fda7168d21de0.JPG

En de nieuwe Pan (2008 model met wat meer opties):

IMG_6121.JPG.8fd32af8db36c27091bc1d5ec475729a.JPG

Featured Replies

• Author
Nice Marc! Jouw beugeltje krijgt ook weer mooi z’n plekje bovenop het dashboard! Nog steeds erg blij mee!
  • Author

Tnx all! Hij rijdt echt heerlijk! Morgen weer verder op pad :-D

Nu moet je wel dat witte lijntje in je zadel vervangen door een rood lijntje ;)

Haha eigenlijk wel he, jammer dat ze zo prijzig zijn anders had ik het gedaan.

allereerst gefeliciteerd met je mooie rooie.

weet jij welk rekje op de topkoffer zit? (merk?)

zou je een foto willen plaatsen waarop het rekje beter te zien is? vanaf de achterkant bijvoorbeeld?

groet, cotton

Het ziet eruit als een Givi-rekje. Ik heb er ook zo een. Er zijn verschillende types, met name door de verschillende posities van de voetjes.

201803181256Haarlemtopkofferrekje2.JPG.d52afa23a5ce33df7cce878cfa21d967.JPG

dank je Dannys.

of zo'n rekje handig is weet ik niet, vind het gewoon mooi en stoer staan. ik weet het, er zijn mensen die het doodzonde vinden om gaten in de koffer te maken alleen voor zo'n rekje......maar ja, voor de spoiler en de armsteunen moeten er toch al gaten in ;)

ik ga op zoek naar een soort gelijke rekje, van belang is de afstand tussen de pootjes, deze moeten buiten de spoiler blijven.

• Author
Ik vond het rekje op de foto’s vd dealer niet mooi. Maar toen ik ging kijken vond ik het idd erg stoer.

Dat tweede rekje is ook een Givi. Je moet idd goed kijken naar de positie van de voetjes op de koffer. Daarom wilde ik per se kijken en passen in een winkel.

Zo'n rekje is denk ik alleen echt nuttig op een grote motorreis met z'n tweeën naar het buitenland. Maar ook ik vind het gewoon mooi en stoer staan, ook al gaat er in Nederland eigenlijk nooit wat op! Hieronder met vrouwlief in Noorwegen. Toen was het rekje echt nodig voor haar bagage!

20180605_091900.JPG.539c6846ada2e2046e2d76c2567d72bb.JPG

Edited by DuinPan