Ben vandaag met de glimmende kant te dicht bij de bestrating geweest. Uitgegleden bij een verkeerslicht op een gladde ondergrond (bleek later olie)
De motor lag op mijn voet en zat dus klem, tot mijn stomme verbazing rijden alle (+/-10!) auto's achter mij gewoon om me heen en laten me liggen :confused: Daarachter een motorrijder (op een blauwe ST1300) die mij even onder de fiets vandaan heeft gehaald. Daarna met de beste man even op de stoeprand samen een sigaartje gerookt.
Schade; spiegelkap / mijn ego / mijn geloof in de mensheid (Gaat wel weer over)
Heeft iemand een adresje voor een rechter spiegelkap in kleur. (nummer moet ik even zoeken)
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Ben vandaag met de glimmende kant te dicht bij de bestrating geweest. Uitgegleden bij een verkeerslicht op een gladde ondergrond (bleek later olie)
De motor lag op mijn voet en zat dus klem, tot mijn stomme verbazing rijden alle (+/-10!) auto's achter mij gewoon om me heen en laten me liggen :confused: Daarachter een motorrijder (op een blauwe ST1300) die mij even onder de fiets vandaan heeft gehaald.
Daarna met de beste man even op de stoeprand samen een sigaartje gerookt.
Schade; spiegelkap / mijn ego / mijn geloof in de mensheid (Gaat wel weer over)
Heeft iemand een adresje voor een rechter spiegelkap in kleur. (nummer moet ik even zoeken)
Groetjes,
Raymond
[automerge]1550569877[/automerge]
Oja... de omvalsensor werkt ook :Biggrin
Edited by Ray_308