Jump to content

als ik mijn richtingaanwijzer aan doe naar rechts dan moet hij altijd eerst even 20 seconden nadenken of hij het gaat doen, naar links knippert hij direct, ik heb het handvat van binnen schoongemaakt.

hij gaat uiteindelijk wel knipperen,maar het duurt lang voordat hij dat gaat doen.

iemand een idee ????

Featured Replies

• Author

hoi Hans,

dank je voor de how to, dit is duidelijk uitgelegd, ik ga ermee aan de slag !!

hopen dat dat het euvel is en ik die zo kan verhelpen !!!

Ik heb ook dat vermoeden.

Afgelopen zomer werkte de rechtse pinkers niet meer als ik de hazard functie gebruikte maar rechts werkte ze wel als ik gewoon de rechtse pinkers gebruikte.

De hazard switch uit elkaar gehaald en proper gemaakt , probleem opgelost.

• Author

@Mister Vogezen als 2 personen dit zeggen, dan moet het handvat toch haast wel de oorzaak zijn en met de uitleg van @Hansepansje moet het helemaal goedkomen !!!

[automerge]1550920489[/automerge]

@Hansepansje hij doet het soms wel, soms niet, soms wel en soms niet !!!

geweldige uitleg, ik heb het hele handvat uit elkaar gehad en alles schoongemaakt, wat een drab zat er in !!!

nu blinkt alles weer en reageerd hij zoals het moet !!

ik had mijn telefoon ernaast liggen met de uitleg, perfect !!!

dankjewel.

Edited by Henk2511

Ha Henk,

Ik vermoed dat de schakelaar van je richtingaanwijzer niet erg fris meer is.

Bijgevoegd de handleiding die ik eens heb gemaakt om de boel weer schoon te maken.

Groets, Hans

Bedankt voor je Howto!! Mijn richtingaanwijzer doet het weer perfect!!

Gr Ed

• 1 year later...
Helemaal super, die gebruiksaanwijzing. Ik kreeg de boel wel uit elkaar maar in elkaar was ff een dingetje. Gelukkig jouw duidelijke handleiding, heeft me gered. Alles functioneert weer goed.