Jump to content

Ik ben mijn motortje van de hoogteverstelling aan het testen: het werkt (maakt geluid), reageert ook goed op de dashboardknop, alleen het asje draait niet. Kan het asje wel met mijn hand draaien, zit dus niet vast. Het lijkt juist te los.

Weten jullie raad?

Foto van het binnenwerk gemaakt, ziet er op het oog goed uit.

Groeten, Gertjan

IMG_7583.thumb.JPG.833b61bf874a81d678f7426afcefbe2d.JPG

Featured Replies

• Administrators

Slip op het asje van de motor en het tandwieltje dat daarop zit, misschien? Dat duidt overigens bijna altijd op een breuk in dat tandwieltje. Tandje kwijt op het kleinste tandwiel zou ook goed kunnen.

Motortje inc. tandwieltje lijken me overigens vrij gangbaar, dus vervangen zou niet zo'n klus hoeven te zijn.

Witte tandwieltje inspecteren en als de tandjes niet versleten zijn en het is niet gescheurd, dan misschien met een klein beetje 2K lijm vastplakken aan het asje?
  • Author

Ik ben erg dom: dacht dat het asje moest draaien om de reflector te verstellen, maar dat is niet het geval (@Lucky Luc heeft me het 'licht' laten zien, thx!).

Nu snap ik dus (pas) hoe het werkt, de versteller doet het dus gewoon goed.

Sorry dat ik jullie lastig heb gevallen met een niet bestaand probleem....Fool

• Author
Inmiddels weet ik wel veel van die motortjes, professor Headlight adjuster MSc lijkt me ook wel wat. Naast minister president natuurlijk....

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.