Jump to content

Hoi allemaal,wil graag eens aanhalen het punt van dat mensen iets willen kopen.

Er zijn hier veel mensen helaas zeer onserieuze.

De laatste tijd valt me steeds meer op dat mensen dingen zoeken en willen reserveren.

En tenslotte hoor je er niks meer van.

Hoop dat we niet in een samenleving eindigen,daar wat je zegt niks meer voorsteld.

Want dan is de lol er wel af.

Er zijn ook goeie klanten natuurlijk wil ik dat ook vermelden.

En mensen die niks willen kopen ook geen aan of opmerkingen te schrijven bedankt

Andreas.

Featured Replies

Het lijkt het echte leven wel Andreas..

Consumeren heet dat, kun je (deels) voorkomen door duidelijk te zijn en afspraken te maken.

Je leert je Pappenheimers vanzelf kennen, ook hier...

Het is de kunst om je er niet te druk om te maken, stress is namelijk een grote mentale ondermijner..

Het voorjaar komt er gelukkig weer aan, dan kunnen we weer lekker genieten van wat we zo graag doen....

Als ik eens iets verkoop dan vraag ik om te reageren bij interesse met een pb.

Dan is het misschien een koper maar misschien ook niet.

Zekerheid heb je nooit , de enige zekerheid die ik heb is de jaarlijkse belastingsbrief.

Het is een forum Andreas en op iets reageren kan je moeilijk verbieden of het nu lulkoek is of niet.

Maar leuk is het natuurlijk niet.

We spartelen deze maand nog even door en hopelijk is maart sneeuw en ijzel vrij zodat we weer kunnen toeren en dan hebben we terug iets om over te ouwehoeren ( geweldig woord ).

Het is zoals Jan schrijft.

• Administrators
Sja, omschrijf 'interesse'! De forumregels op dit moment hebben het ook over 'alleen reageren als je interesse hebt', maar houdt dat dan per sè in dat je geïnteresseerd in de aankoop bent? Of mag je ook reageren als je het een interessant artikel vindt, of er iets interessants over te melden hebt?