Jump to content

Groepsaankoop Distributiesets - Zomer 2019 - = BEËINDIGD =

Na de aanschaf van ACHT sets in augustus 2018, begin ik weer opnieuw een groepsaankoop D-sets.

Als je de "riemwissel" zelf gaat uitvoeren bestel je de D-set gewoon zelf, voor een voordelige prijs bij Japparts.

Optie 1: De originele D-set met alleen de spanrollen, veer en riem.

€189,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA

Optie 2: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.

€209,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA

Optie 3: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.

€195,- (Levering op een "Wisseldag").

Wanneer er besteld en betaald wordt bepaald de "Doe-Het-Zelver" dus voortaan zelf, de gratis verzending geschiedt door Japparts, momenteel (nog steeds) de voordeligste D-set aanbieder.

Voor de "Wisselaars" die aan een dag deelnemen bestel ik ZELF de originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.

Deze D-set kan ik zelf compleet aanbieden voor €195,- omdat ik geen winst hoef te maken en geen pandhuur of personeel hoef te betalen.

Deelname aan een "Wisseldag" is daarom voordeliger, maar óók nog eens gezellig EN leerzaam.

Ook andere "mankementen" aan je motor zullen dan naar voren komen en, waar mogelijk, opgelost worden.

TWEE officiële "wissel-dagen" wordt t.z.t. besproken, maar zullen tussen Mei en Augustus 2019 in Sprundel bij Ad plaatsvinden.

Maximaal ZES deelnemers per dag, dan is er extra tijd voor controles/onderhoud.

Geïnteresseerden, zet maar een reactie in dit topic, dan voeg ik je toe aan het onderstaande lijstje:

"WISSELDAG 2019"

-01 M.J. Hendriks - HEEFT BETAALD - Op vakantie: 1 t/m 22 september

-02 LenPen - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN

-03 Job de Zeeuw - HEEFT BETAALD - Heeft altijd vakantie!

-04 Rob Verdonk - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN

-05 Wim Walraven - HEEFT BETAALD

-06 PutPut - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN

-07 Duckati - HEEFT BETAALD - Op vakantie: meestal eind augustus en begin september

-08 Mariocoppens - HEEFT BETAALD

-09 Snijworst - - HEEFT BETAALD

-10 BartvdWerf - HEEFT BETAALD

-11 Erwin1100 - - HEEFT BETAALD

-12 BillyO - HEEFT BETAALD.

-13 Vraagbaak - HEEFT BETAALD

Ray_308 - Heeft hem zelf al geplaatst, wil wel komen helpen - Op vakantie: 26 juli t/m 18 augustus 2019

BBQ-weer is het nog lang niet! Inventarisatie daarvan volgt t.z.t.

Edited by Sancho Panza

• Replies 64
  • Views 9.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Hoop dat ik via de juiste knop reageer. Maar als het enigzins kan zou ik ook graag voor een riemwisselset in aanmerking komen. En dan via een "wisseldag", want samen sleutelen is altijd handiger en sowieso gezellig.
  • Author

Je bent gewoon gaan typen in het onderste veld en dat is prima!

Dat zou jou de 12e en laatste "Wisselaar" maken, BillyO.

Ik heb je op het lijstje erbij gezet, je ontvangt de details zo per PB.

En Mr. Billy-O is serieus van plan om een wissel te gaan doen, heeft al betaald. :good:

Edited by Sancho Panza

• Author

Het was op een donkere avond van 22 maart jongstleden dat ik Olof al een berichtje met deze gegevens stuurde...

Bij het witte envelopje rechtsbovenaan staat bij hem op dit moment een rood vierkantje met een witte 1 erin.

Ik weet bijna zeker dat zo'n "tekentje" binnenkort óók bij mij zal verschijnen! :Biggrin

[automerge]1556271640[/automerge]

Er is net 1 plekje vrijgekomen... Er kan zich dus weer iemand aanmelden voor een wissel! :good:

Edited by Sancho Panza

• 3 months later...

tijdje van de site weggeweest. Blush..lang verhaal . .maar wil graag ook meedoen met de wisseldag.

De motor (ST1100) is er aan toe (~100.000km) en eigenlijk ook aan een afstelling v/d kleppen (en/of carbs?)zo te horen.(kan dat dan ook??)

Moet nog verder lezen bij wie ik me moet aanmelden /...welke gegevens en hoe ik kan betalen..waar het is en wanneer .

k neem er graag een dagje voor vrij.:cool:

Maar wilde gelijk maar hier neerzetten dat ik GRAAG meedoe!

Nu ga k lezen .....als iemand dit leest en me verder helpen wil hiermee ..graag en dank:good:

Na gelezen te hebben >>>shiiit :oh no:is de dag al geweest?????

Kan iemand me helpen ? is er iemand die me kan /wil helpen met een wissel en evt. klepstel/carb tuning? :shok:

Edited by MartinN

• 2 weeks later...