Jump to content

Groepsaankoop Distributiesets - Zomer 2019 - = BEËINDIGD =

Na de aanschaf van ACHT sets in augustus 2018, begin ik weer opnieuw een groepsaankoop D-sets.

Als je de "riemwissel" zelf gaat uitvoeren bestel je de D-set gewoon zelf, voor een voordelige prijs bij Japparts.

Optie 1: De originele D-set met alleen de spanrollen, veer en riem.

€189,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA

Optie 2: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.

€209,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA

Optie 3: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.

€195,- (Levering op een "Wisseldag").

Wanneer er besteld en betaald wordt bepaald de "Doe-Het-Zelver" dus voortaan zelf, de gratis verzending geschiedt door Japparts, momenteel (nog steeds) de voordeligste D-set aanbieder.

Voor de "Wisselaars" die aan een dag deelnemen bestel ik ZELF de originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.

Deze D-set kan ik zelf compleet aanbieden voor €195,- omdat ik geen winst hoef te maken en geen pandhuur of personeel hoef te betalen.

Deelname aan een "Wisseldag" is daarom voordeliger, maar óók nog eens gezellig EN leerzaam.

Ook andere "mankementen" aan je motor zullen dan naar voren komen en, waar mogelijk, opgelost worden.

TWEE officiële "wissel-dagen" wordt t.z.t. besproken, maar zullen tussen Mei en Augustus 2019 in Sprundel bij Ad plaatsvinden.

Maximaal ZES deelnemers per dag, dan is er extra tijd voor controles/onderhoud.

Geïnteresseerden, zet maar een reactie in dit topic, dan voeg ik je toe aan het onderstaande lijstje:

"WISSELDAG 2019"

-01 M.J. Hendriks - HEEFT BETAALD - Op vakantie: 1 t/m 22 september

-02 LenPen - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN

-03 Job de Zeeuw - HEEFT BETAALD - Heeft altijd vakantie!

-04 Rob Verdonk - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN

-05 Wim Walraven - HEEFT BETAALD

-06 PutPut - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN

-07 Duckati - HEEFT BETAALD - Op vakantie: meestal eind augustus en begin september

-08 Mariocoppens - HEEFT BETAALD

-09 Snijworst - - HEEFT BETAALD

-10 BartvdWerf - HEEFT BETAALD

-11 Erwin1100 - - HEEFT BETAALD

-12 BillyO - HEEFT BETAALD.

-13 Vraagbaak - HEEFT BETAALD

Ray_308 - Heeft hem zelf al geplaatst, wil wel komen helpen - Op vakantie: 26 juli t/m 18 augustus 2019

BBQ-weer is het nog lang niet! Inventarisatie daarvan volgt t.z.t.

Edited by Sancho Panza

• Replies 64
  • Views 9.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Het was anders wel goed geregeld de BBQ in 2018 bij Waffi,

hopelijk dit jaar weer een riem wisseldag met een BBQ.

Ja inderdaad. Goed volk daar. Was een leuke en leerzame dag.

Hi,

Kun je mij ook op de lijst zetten... wil graag komen om de riem te laten wisselen ...

is de dag al bekend in augustus?

Ben dan ook lang weekend naar Lowlands :-)... dus hoop dat de wisselslag in ander weekend is... duimen maar dan.

Groetjes

Bart

Mijn ST1100 is er ook aan toe... al is het alleen al aan zijn leeftijd . Dus graag wil ik ook op het lijstje die al snel voller wordt....
Nog bedankt he de riem zit erop na 2 jaar.........hahahahah

En beter dan ooit. Maar dat heeft natuurlijk maar 1 reden. C’est moi.

Heb de set al even liggen, ik doe graag mee met de wisseldag, ligt er wel even aan natuurlijk wanneer precies. Augustus is natuurlijk wel een vakantiemaand. (Voor mij dan )
  • Author

Datum is altijd zo veel mogelijk in overleg met alle opgegeven wisselaars, soms begin, soms eind augustus.

Véél agenda's gelijktrekken is lastig, Waffie is daarbij uiteraard ook een belangrijke factor.

Maar die wissels komen uiteindelijk ALTIJD in orde!

Eerder in Houten zou nog kunnen, komt sowieso goed... Wordt vervolgd. :good:

@Sancho Panza ik vond toevallig in de kast in mijn garage deze thermostaat, het is nog de goede ook. Er wordt steed gesproken over een O-ring van 54x2mm, moet ik die er nig bij hebben?

Dit zit in het doosje.

442DD703-442C-48CD-92DA-DE2F7AF84448.thumb.jpeg.a6292cb0f25cebce445f199039c4ec4b.jpeg