Optie 3: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
€195,- (Levering op een "Wisseldag").
Wanneer er besteld en betaald wordt bepaald de "Doe-Het-Zelver" dus voortaan zelf, de gratis verzending geschiedt door Japparts, momenteel (nog steeds) de voordeligste D-set aanbieder.
Voor de "Wisselaars" die aan een dag deelnemen bestel ik ZELF de originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
Deze D-set kan ik zelf compleet aanbieden voor €195,- omdat ik geen winst hoef te maken en geen pandhuur of personeel hoef te betalen.
Deelname aan een "Wisseldag" is daarom voordeliger, maar óók nog eens gezellig EN leerzaam.
Ook andere "mankementen" aan je motor zullen dan naar voren komen en, waar mogelijk, opgelost worden.
TWEE officiële "wissel-dagen" wordt t.z.t. besproken, maar zullen tussen Mei en Augustus 2019 in Sprundel bij Ad plaatsvinden.
Maximaal ZES deelnemers per dag, dan is er extra tijd voor controles/onderhoud.
Geïnteresseerden, zet maar een reactie in dit topic, dan voeg ik je toe aan het onderstaande lijstje:
"WISSELDAG 2019"
-01 M.J. Hendriks - HEEFT BETAALD - Op vakantie: 1 t/m 22 september
-02 LenPen - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN
-03 Job de Zeeuw - HEEFT BETAALD - Heeft altijd vakantie!
-04 Rob Verdonk - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN
-05 Wim Walraven - HEEFT BETAALD
-06 PutPut - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN
-07 Duckati - HEEFT BETAALD - Op vakantie: meestal eind augustus en begin september
-08 Mariocoppens - HEEFT BETAALD
-09 Snijworst - - HEEFT BETAALD
-10 BartvdWerf - HEEFT BETAALD
-11 Erwin1100 - - HEEFT BETAALD
-12 BillyO - HEEFT BETAALD.
-13 Vraagbaak - HEEFT BETAALD
Ray_308 - Heeft hem zelf al geplaatst, wil wel komen helpen - Op vakantie: 26 juli t/m 18 augustus 2019
BBQ-weer is het nog lang niet! Inventarisatie daarvan volgt t.z.t.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Na de aanschaf van ACHT sets in augustus 2018, begin ik weer opnieuw een groepsaankoop D-sets.
Als je de "riemwissel" zelf gaat uitvoeren bestel je de D-set gewoon zelf, voor een voordelige prijs bij Japparts.
Optie 1: De originele D-set met alleen de spanrollen, veer en riem.
€189,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA
Optie 2: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
€209,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA
Optie 3: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
€195,- (Levering op een "Wisseldag").
Wanneer er besteld en betaald wordt bepaald de "Doe-Het-Zelver" dus voortaan zelf, de gratis verzending geschiedt door Japparts, momenteel (nog steeds) de voordeligste D-set aanbieder.
Voor de "Wisselaars" die aan een dag deelnemen bestel ik ZELF de originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
Deze D-set kan ik zelf compleet aanbieden voor €195,- omdat ik geen winst hoef te maken en geen pandhuur of personeel hoef te betalen.
Deelname aan een "Wisseldag" is daarom voordeliger, maar óók nog eens gezellig EN leerzaam.
Ook andere "mankementen" aan je motor zullen dan naar voren komen en, waar mogelijk, opgelost worden.
TWEE officiële "wissel-dagen" wordt t.z.t. besproken, maar zullen tussen Mei en Augustus 2019 in Sprundel bij Ad plaatsvinden.
Maximaal ZES deelnemers per dag, dan is er extra tijd voor controles/onderhoud.
Geïnteresseerden, zet maar een reactie in dit topic, dan voeg ik je toe aan het onderstaande lijstje:
"WISSELDAG 2019"
-01 M.J. Hendriks - HEEFT BETAALD - Op vakantie: 1 t/m 22 september
-02 LenPen - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN
-03 Job de Zeeuw - HEEFT BETAALD - Heeft altijd vakantie!
-04 Rob Verdonk - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN
-05 Wim Walraven - HEEFT BETAALD
-06 PutPut - HEEFT Z'N GEGEVENS DOORGEGEVEN
-07 Duckati - HEEFT BETAALD - Op vakantie: meestal eind augustus en begin september
-08 Mariocoppens - HEEFT BETAALD
-09 Snijworst - - HEEFT BETAALD
-10 BartvdWerf - HEEFT BETAALD
-11 Erwin1100 - - HEEFT BETAALD
-12 BillyO - HEEFT BETAALD.
-13 Vraagbaak - HEEFT BETAALD
Ray_308 - Heeft hem zelf al geplaatst, wil wel komen helpen - Op vakantie: 26 juli t/m 18 augustus 2019
BBQ-weer is het nog lang niet! Inventarisatie daarvan volgt t.z.t.
Edited by Sancho Panza