Jump to content

waffie moet werk ruimte gaan maken,

Met inmiddels 2019 al in volle gang heeft Waffie de opdracht gekregen om ruimte in de werkplaats te maken,

maw alles wat ruimte in neemt met zaken die niet langer wenselijk zijn en daarom feitelijk voor andere zaken moet worden ingedeeld.

Nu zijn een groot deel van die zaken wel motorfiets , autobanden, autovelgen(vooral VW) ,motorbanden,ramen in hout en aluminium,bestratingsmateriaal (klinkers) maar ook geluidstechnisch materiaal ( voormalig verhuurbedrijf audio) in de vorm van kabelwerk, zoals multikabelsystemen, versterkers,scheidingsfilters etc

tja , De baas heeft wat verzameld in al die jaren

En nu kunnen we dit alles wel op marktplaats gooien maar op al die onzin berichten via marktplaats zitten we ook niet op te wachten.

Maar misschien is hier wel iemand die iets speciaals zoekt en voor een leuk prijsje toch vol tevreden kan zijn

ik gun het jullie van harte

Featured Replies

Ik wil graag de frituurpan van jullie overnemen! Die is namelijk ECHT heel goed, en al lekker ingereden!

Uiteraard komt hij dan wel weer even met ons mee op de eerstvolgende Wisseldag.

Waarschijnlijk mist hij jullie vast ook wel een beetje... :Biggrin

.........En nu kunnen we dit alles wel op marktplaats gooien maar op al die onzin berichten via marktplaats zitten we ook niet op te wachten.......
.....de onzin berichten van dit forum daarentegen.....:clown:
  • Author

ik kan ook iedereen uitnodigen voor de garage sale.. is dat wat elmo ?

en doen we een BBQ erbij

en tussentjds lullen over motorrijden

ik kan ook iedereen uitnodigen voor de garage sale.. is dat wat elmo ?

en doen we een BBQ erbij

en tussentjds lullen over motorrijden

Doen!