Jump to content

Featured Replies

Ben der bij en heb er zin in.

Hierbij reserveer ik alvast “mijn vaste plek”. En deze plek is alleen voor echte motoren beschikbaar. Uw kunt dus met de 1300’s niet op deze plek terecht. Een 1100 met een garmin echter wel, omdat het een 1100 is. Deze “ik. verdwaal graag en voor updaten moet ik cursussen volgen” , soortvan gps, zijn namelijk te bedekken door een doek.

Oh, bijna vergeten, mocht je een 1100 hebben met Bridgestones, ook dan verleen ik vrijstellingen, omdat de mensen die deze band gekocht hebben, recht hebben op iets wat wel zeer goed werkt: ik

[automerge]1548535534[/automerge]

Jongens er komt een apart draadje hoor.

Schiet is op dan

Edited by Dennis

Boodschap is duidelijk @Dennis, gelukkig heeft mijn Pan Michelins en een échte nav, (TomTom)

Maar het is een 1300, hij rijdt echter als een vorst en komt dus niet in de buurt van je tafel...

Ik sta ook op bridgetones, zo gekocht dat wel, waren nog nieuwe banden. Ik laat me graag in @Dennis zijn hoekje informeren waarom niet. Met een frikandel en een glaasje sap. Ik ben overal voor in.... de 23e alleen motortechniek natuurlijk

[automerge]1548802138[/automerge]

Gaan we een ritje organiseren uit noordholland trouwens?

Ik ben er bij, ik neem wederom 50 broodjes mee...

Alleen als het erg slecht weer is zie ik er vanaf...

Verder kijk ik er naar uit!

@Ton Verkleij, treffen we elkaar nog bij het pontje Bergambacht?

Hoi Jan, als het weer niet al te bar is zeker!

• 2 weeks later...

Ik heb al even gezocht... Waar kan ik mijn To-Do list opgeven?

Of ben ik (te) ongeduldig en volgt er nog een apart draadje...

Zal wel weer... Popel, popel, popel... :Biggrin

1 maand van tevoren, da's nu al! Positief denkend...

• Author

Natuurlijk ben je te ongeduldig.

In de "kalender" staan de data.

De volgende TDT is 23 mrt a.s.

Over een weekje open ik weer een apart draadje voor deze TDT, met de gebruikelijke mededelingen enz....……..dus houd dat ff in de gaten en je weet alles.

Edited by PanGert

• Author
Dat is een mooi idee...................Las ik hem gratis vast.
hoi , waar gaat dat door? die TDT dag? en moet je je daar voor inschrijven of hoe verloopt zoiets? grtjs
@Dennis , wat zul je mijn motor fantastisch vinden, een oude 1100 op (nu nog) een setje Bridgestones en met een Garmin. :Biggrin

Voor geestelijke hulp ben ik ook in Teteringen. Echter bs banden en een garmin, zal mij minstens een week kosten.

Maar goed, proberen kan geen kwaad, dus een simpele handoplegging zal tot de opties behoren.

We moeten allemaal nog even geduld hebben...

Maar ik zal Gert op 31 februari nog wel even een herinnering sturen! :Biggrin

Duinpan wint de opmerkingsprijs... :good:

Edited by Sancho Panza

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.