Jump to content

Tijdens de MWBT de vraag gekregen wanneer ik de TDT's in 2019 zou willen gaan organiseren.

Ik zou dat willen doen op:

23 maart;

en 19 oktober.

Ik heb deze data dus bij mij in de kalender gezet en tevens geprobeerd het hier in de kalender te zetten, maar dat ging niet???

Ongeveer één maand voorafgaand zal ik op het forum het draadje openen.

Gr Gert

Featured Replies

Goed nieuws! Is er dan een mogelijkheid om 23 maart de d-riem set van mijn ST1100 onder deskundige begeleiding te vervangen? Of moet ik op de riemwisseldag wachten.
Tijdens de MWBT de vraag gekregen wanneer ik de TDT's in 2019 zou willen gaan organiseren.

Ik zou dat willen doen op:

23 maart;

en 19 oktober.

Ik heb deze data dus bij mij in de kalender gezet en tevens geprobeerd het hier in de kalender te zetten, maar dat ging niet???

Ongeveer één maand voorafgaand zal ik op het forum het draadje openen.

Gr Gert

Dag Gert,

ik wil de 23e maart graag ook eens komen kijken. Nu volg ik het forum niet zo heel intensief, maar ik wacht je aankondiging af, die je ongeveer een maand vooraf publiceert. Is het overigens een idee om deze data ook breder te publiceren (CPEN, FaceBook)?

Hartelijke groet

Edgar

Dat is nou echt jammer, ik moet van mijn chef die dag ook diensten aanbieden aan een sleutel moment voor Yamaha rijders (FJR)

kan het nu echt niet op zondag ?;)

Is het overigens een idee om deze data ook breder te publiceren (CPEN, Facebook)?

Edgar, wij zijn geen club met statuten en zo.

Willen dat ook graag zo houden.:vroem::vroem:;);)

Is het overigens een idee om deze data ook breder te publiceren (CPEN, Facebook)?

Hartelijke groet

Edgar

Op het gevaar af om voor 'digibeet' te worden versleten, wat is CPEN? Ik dacht dat ik redelijk op de hoogte was van "social media", maar deze ken ik niet. :Smile:

Helaas kan en mag ik op 23 maart niet komen.

Tot mijn spijt wordt ik op deze dag 65 jaar jong.

En dan nog vooruit lopen op 19 oktober dan ben ik met vakantie

Ik geloof dat ik altijd pech heb en gewoon niet aanwezig kan en mag zijn.

Hogere krachten bespelen mij geloof ik.

Helaas kan en mag ik op 23 maart niet komen. Tot mijn spijt wordt ik op deze dag 65 jaar jong. En dan nog vooruit lopen op 19 oktober dan ben ik met vakantie. Ik geloof dat ik altijd pech heb en gewoon niet aanwezig kan en mag zijn. Hogere krachten bespelen mij geloof ik.

Je kan nog altijd op 23 maart overdag je 65e verjaardag bij ons in Teteringen vieren en 's avonds met je familie en vrienden!

Je kan nog altijd op 23 maart overdag je 65e verjaardag bij ons in Teteringen vieren en 's avonds met je familie en vrienden!

Daar heb je helemaal gelijk in maar ik denk dat dit mij niet gaat lukken.

Ik heb al een vermoeden dat ze rottigheid aan het uitbroeden zijn dus mijn hart en lichaam willen wel komen maar ik denk dat ik niet in de gelegenheid kom om te vluchten

Op het gevaar af om voor 'digibeet' te worden versleten, wat is CPEN? Ik dacht dat ik redelijk op de hoogte was van "social media", maar deze ken ik niet. :Smile:

Buurman, van deze club wil je geen lid zijn..... :oops:

Ben een jaar lang lid geweest van Cpen maar voor de contributie had het voor mijn hier in de kop van Noord-Holland weinig toegevoegde waarde. Ze gaan ook bv rondjes door de natuur lopen onder begeleiding van een boswachter.
Aha, dat wordt er dus bedoeld. Ik heb daar ooit - 2015 - op de beurs eens wat info over meegenomen en ik kwam er al gauw achter dat dat een nogal elitair clubje was. Ik had daar niet echt een klik mee en heb het dus maar gelaten voor wat het was. :Smile:
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.