Chrome
Safari
Edge
Firefox
Chrome (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions → Notifications . Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Select Site settings . Find Notifications and adjust your preference.
Safari (iOS 16.4+)
Ensure the site is installed via Add to Home Screen . Open Settings App → Notifications . Find your app name and adjust your preference.
Safari (macOS)
Go to Safari → Preferences . Click the Websites tab. Select Notifications in the sidebar. Find this website and adjust your preference.
Edge (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions .
Find Notifications and adjust your preference.
Edge (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Click Permissions for this site . Find Notifications and adjust your preference.
Firefox (Android)
Go to Settings → Site permissions . Tap Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Firefox (Desktop)
Open Firefox Settings. Search for Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Beste vrienden van de technische route,
In 2019 gaan we het halve dozijn volmaken.
Op zaterdag 11 mei 2019 gaan we voor de 6e keer een rondje door de Achterhoek rijden.
De opzet van de route blijft gelijk aan de eerste 5 routes, dus ook dit jaar weer alleen de allerkleinste weggetjes.
En ook dit jaar vertrekken we uit Terborg en gaan dan via de kortste weg richting de
Posbank aan de Veluwezoom. (dit n.a.v. een tip van Ieniemienie).
Op de Posbank is het op een zondag met mooi weer niet fijn rijden, dit vanwege het grote verkeersaanbod.
Daarom rijden we dit jaar route weer op een zaterdag en heb ik de Posbank ook direct in het begin van de route opgenomen.
Wel gaan we voor het maximale en nemen de Posbank twéé keer, dit omdat ik “een lus” in de route heb gelegd.
Van de Posbank gaat het met nodige omzwervingen richting de Herikerberg bij Markelo en van daaruit weer terug naar de Achterhoek.
Wat in 2019 ook niet veranderd is, dat ik ook dit jaar maar met maximaal 21 motoren op pad wil.
Vertrekken doen we, zoals te doen gebruikelijk, vanaf Hotel De Roode Leeuw, St. Jorisplein 14 (https://www.deroodeleeuw.com/nl/)
te Terborg.
Het vertrek heb ik om 10.00 uur gepland. Het wordt een rondje van circa 230 km met twee stops. (koffie en lunch).
Tegen 16.30 uur verwacht ik weer terug te zijn in Terborg.
En nu maar kijken of hiervoor, na 6 jaar, nog steeds animo is.
Nadere info volgt.
13 januari 2019
I.v.m. jullie getoonde animo en aanmeldingen.
Het deelnemersaantal verhoogd naar 24 voor 11 mei 2019.
Tevens komt er een proefrondje op 4 mei 2019 voor maximaal 8 deelnemers.
mvg
dick
DEELNEMERS
1. JustDick
2. Pheufk
3. Manus
4. Grispan
5. Speedy en Janneke
6. Honda1300
7. Huntink
8. Dakkie
9. Henry W
10. Raaipan
11. Fred-A.
12. Ieniemienie
13. Tommy
14. Duckati
15. Henk2511
16. Hans M.
17. Tukkerpanman
18. Andreas
19. Vosje
20. Rieks
21.
22.
23.
24.
VOL = VOL
Proefrondje zaterdag 4 mei 2019 (Vertrek eveneens 10.00 uur Roode Leeuw Terborg).
1. JustDick
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
VOL = VOL
Edited by JustDick