Jump to content
Allereerst bedankt voor het toevoegen. Ik ben sinds in het bezit van een st1300 uit 2006, heerlijke motor die mij veel beter bevalt dan de bmw 1100 die ik eerst reed. Als tegenhanger rij ik een Yamaha wildstar. 1 vraag over de pan, ik vind de handgrepen zo dun , kun je hier dikkere handvatten opzetten. Fijne kerst verder, vr gr Jan.

Featured Replies

Welkom hier en je nieuwe fiets natuurlijk ook!

Beiers Mislukte Werkje aan de kant en nu genieten.. ;)

Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.

Denk er aan de glimmende kant boven te houden.

Je kunt er idd dikkere grepen op zetten, of liever, er overheen.

Bij de motorzaak verkopen ze die, heb ze zelf ook, superspul.

Die dingen heten oa "Fat Grips" zijn van een soort dichte schuim en werken goed.

Ook bij Ali staan er velen op de site, succes met kiezen

Gr Jan

Edited by Jan Koekepan

Welkom hier Jan, je eerste vraag is een makkelijke. Ik had hetzelfde gevoel en kreeg ook op langere ritten (meer dan 1 tank :vroem:) last van een dode linkerhand.

Ik heb "grip puppies" geïnstalleerd en het probleem was verholpen. Is ook van de soort schuim. De wateropname valt echt mee. Ook je handvatverwarming blijft gewoon werken, al duurt het wel iets langer natuurlijk.

Ik heb er denk ik nu zo'n 30.000 km mee gereden en er vallen nog geen gaten of zo in.

Ook blijven ze gewoon goed zitten.

Tip: blaas er bij het installeren een beetje perslucht onder en je schuift ze zo over de bestaande handvaten heen, zonder aan het materiaal te moeten trekken of handvaten te hebben welke een paar dagen naar afwasmiddel ruiken. ;)

Welkom Jan! Veel plezier van je Pan en hier op het forum!

De datum sinds wanneer je in het bezit bent van een ST1300 is niet vermeld (abusievelijk?).

In welke plaats staat de Pan geparkeerd wanneer je er niet mee onderweg bent?

• Moderators
Hoi Jan, welkom hier. Ik heb ook van die kleine kolenschopjes en ik heb het opgelost door van die neopreen vellen rond de handvatten te draaien. Is een uitvinding van een Amerikaanse motoragent. Je moet maar even googlen. Ze werken in ieder geval fantastisch en je handvat verwarming blijft het ook goed doen, ik heb eerst van die dikke schuim handvatten gehad maar dan werkt je handvat verwarming een heel stuk minder! Succes.
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...