Jump to content
Ik heb mijzelf een compleet nieuw (gebruikt) Delkevic RVS uitlaat systeem cadeauRVScollector.thumb.jpg.e7d0604f74638aa1c8b3a5dbde2ecd9c.jpg gedaan. Bestaande originele uitlaat systeem is nog in zeer goede staat, Maar wilde iets anders onder de Pan. Probeer nog even een nieuw pakking set te regelen en dan de zaak ombouwen.

Featured Replies

Ziet er goed uit!. Wel jammer dat die Delkevic uitlaten niet die uitsparing hebben zodat je makkelijk de achteras eruit kan schuiven. Nu moet je een uitlaatje eraf halen.

Veel plezier ermee! :Smile:

Dit is alleen collector en als hij zijn eigen dempers gebruikt , net als ik..... Ga je geen spijt van krijgen.... Dus gewoon uitsparingen in de demper... :vroem:

[automerge]1545510171[/automerge]

Oeps, lees nu, compleet systeem.... zou eigen dempers blijven gebruiken, als ze nog goed zijn...

• Author

Nee mannen, ik ga het gehele set gebruiken. Tja dan moet ik af en toe één pijp verwijderen :vroem:

Net via de mail contact gehad met de leverancier van deze systemen. Moet nog even wachten op een compleet pakkingset.

*** Net per mail contact gehad met de leverancier. Pakkingset komt er na de feestdagen aan***

[automerge]1546193379[/automerge]

Probleem, uhhh Uitdaging. Wilde ik vandaag mijn RVS uitlaat set gaan monteren, blijkt de huidige uitlaat van voor naar achter gelast te zijn ????

Na de collector zitten bussen gelast. Best vreemd toch? Is dat standaard op de Pan of is de vorige eigenaar creatief geweest?

Edited by Guardian

• 2 weeks later...
  • Author

@Ppathfinder, nee helaas geen tijd om de set te monteren. Goed komen doet het zeker

[automerge]1550859487[/automerge]

Eindelijk een aantal vrije dagen dus de Pan onder handen genomen. Oude uitlaat is niet meer bruikbaar voor hergebruik dus de container in. Gelijk de achteras in het bekende vet. Kunnen wij er weer even tegenaan.

20190222_142532.thumb.jpg.4b87badd005b2655bf33ca50fccb936d.jpg

20190222_171829.thumb.jpg.2960d6cf0b734920eacdf1bb1ab7e4cd.jpg

20190222_141857.thumb.jpg.28baf0d3714b3651f840d3d0cd624de2.jpg

Edited by Guardian