Jump to content

Documentaire Isle of Man TT races

• Moderators

Documentaire Isle of Man TT races op Belgische VRT één

timthumb-768x512.jpeg

Tom Waes bezocht afgelopen seizoen de bekende Isle of Man TT races.

De Belgische acteur, televisieregisseur en presentator maakte er een schitterende documentaire welke zondag 23 december uitgezonden wordt via het Belgische VRT één.

Elke motorsportfreak kent de jaarlijkse TT races op het eiland Man.

Het is de gevaarlijkste motorrace ter wereld die gehouden wordt op een stratencircuit van iets meer dan 60 km.

De motorhelden scheuren met waanzinnige snelheden langs stenen muurtjes, heggen, gebouwen en heuvels om deze legendarische wedstrijd op hun naam te schrijven.

Tom Waes trok dit jaar voor zijn tv-programma Reizen Waes door Europa en bracht een bezoek aan het beruchte eiland dat tussen Ierland, Engeland en Schotland ligt.

Dat Tom Waes graag het gevaar opzoekt wisten we al en daarom kon het niet uitblijven dat hij ooit op de beroemde TT-races van Man zou verzeild raken.

Zondag 23 december 2018 komt de Belgische VRT op één met de aflevering die dit jaar werd opgenomen tijdens de TT races.

Reizen Waes Europa en de aflevering over de Isle of Man TT is zondag 23 december om 20:30 uur te zien op het Belgische VRT één!

Featured Replies

omdat ik samen met mark, mijn zoon, komende zomer naar t eiland ga een must om te kijken natuurlijk. de "opnemer" als ingesteld. (voor t geval het toch vergeten wordt....) :vroem:

Ik ben er in 2011 geweest, toen was het 100 jarig bestaan van deze TT.

Ik zou zondag graag willen kijken, helaas krijgen wij deze zender niet door.

Lijkt mij een leuke documentaire . Veel kijkplezier .

Ik heb vandaag de reportage gezien. Heel bijzonder hoe hij dit heeft aangepakt. Was aan het eind toch wel onder de indruk van heel dit verhaal. Een aanrader! :Smile:

Edited by PanEuRoel

Na veel moeite hebben gedaan om de app geïnstalleerd te krijgen en ook eventueel de andere zender had ik het al opgegegeven .

Om 20.30 U aan het zappen......tadaa...het was gewoon te zien op de tv. Wist niet eens dat wij BE 1 in ons pakket hadden.

( ik kijk namelijk weinig tv).

Ik kreeg het er warm bij, veel momenten zorgden voor flaschbacks. Heb het schouwspel in 2011 zelf mogen mee maken. Man, wat gaat dat hard daar. Inderdaad ook niet gek dat er jammer genoeg slachtoffers vallen.

Dat was in 2011 helaas ook, ik was er zo kapot van dat we besloten hadden eerder het eiland te verlaten en wat langer in Scotland te touren.

Achteraf gezien ben ik wel trots daar geweest te zijn, wat een happening.

Ps, wij lagen op de camping in Peel. Buiten dat het daar rustig is is er ook in de avond niets te doen. Voor het feest moet je BV in Douglas of Ramsey zijn.

Van alles geprobeerd, zelfs een profiel aangemaakt bij VRTnu maar dan kun je nog steeds niets zien omdat je geen Belgisch ingezetene bent (Europese regelgeving). Probeer daarna via de Ziggo app te kijken op mijn telefoon maar daar is hij sinds enkele minuten ook verdwenen

Nu maar hopen dat het Youtube terechtkomt.