Chrome
Safari
Edge
Firefox
Chrome (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions → Notifications . Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Select Site settings . Find Notifications and adjust your preference.
Safari (iOS 16.4+)
Ensure the site is installed via Add to Home Screen . Open Settings App → Notifications . Find your app name and adjust your preference.
Safari (macOS)
Go to Safari → Preferences . Click the Websites tab. Select Notifications in the sidebar. Find this website and adjust your preference.
Edge (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions .
Find Notifications and adjust your preference.
Edge (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Click Permissions for this site . Find Notifications and adjust your preference.
Firefox (Android)
Go to Settings → Site permissions . Tap Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Firefox (Desktop)
Open Firefox Settings. Search for Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Beste Forumleden...............................
Wij willen weer een Mid Winter Bijeenkomst Teteringen organiseren en willen dat doen
op 20 januari a.s. in de jullie bekende locatie. Dit wordt voor ons de 3e keer.
Wij nodigen jullie hierbij dan ook uit, om gezamenlijk het jaar 2018 uit- en het nieuwe jaar 2019 in te luiden.
Jullie zijn dan welkom vanaf 10.30 u en worden ontvangen met verse koffie/thee en cake.
In de omgebouwde werkplaats kan gezellig gekletst worden onder het genot van (warme) Glühwein en andere drankjes.
De lunch zal bestaan uit een uitgebreide Brabantse koffietafel;
Einde van de MWBT ………………als de laatste weg is en ik de deur dicht doe.
Om teleurstellingen te voorkomen en het geheel in goede banen te leiden, kunnen jullie je
voor deze MWBT inschrijven d.m.v. een PB-tje aan mij. Daarin ook gaarne aangeven met hoeveel personen je komt.
Wij vragen aan jullie een bijdrage van € 10,- per persoon, om de gemaakte kosten te kunnen dekken.
Ik houd op de site een lijst bij van wie zich aangemeld heeft en of men betaald heeft.
Vooralsnog ga ik weer uit van het maximum aantal deelnemers van ongeveer 50 personen.
De volgorde van aanmelding is de datum van bijschrijving van de bijdrage.
De inschrijving sluit bij het bereiken van het max. aantal deelnemers en anders op 13 januari daar aan voorafgaand. Dit i.v.m. het doen van inkopen.
Gr PanGert en Janny.
DEELNEMERS: :) = uitnodiging gestuurd per PB.
Wachten op....
= betaling ontvangen.
Edited by PanGert