Jump to content

Motorbeurs Utrecht 14 t/m17 februari 2019

Ik weet het, ik ben op tijd, de motorbeurs 2019 komt er aan en wellicht komen we elkaar daar tegen. Dat wordt voor mij nog een opgave want ik ken (nog) niemand van gezicht ;)

Als het een goede dag is kom ik uiteraard op de Pan met m’n meisje achterop.

Het weekend is me nooit zo bevallen (te druk) dus ik ben er op donderdag 14 feb.

Featured Replies

Donderdag is het heel rustig vergeleken met andere dagen om 4 uur kun je haast bowlen op de paden.

Als je een avond kaart hebt kun je donderdag een uur eerder naar binnen.zo rustig is het.

Daarom ga ik donderdag doe ik al jaaaaaren.

Yahoo:

@Alex1976,Als alles goed gaat ga ik ook donderdag(lekker rustig!)En met mijn Pan pet van Oppie ben ik zeker te herkennen.

Er lopen vele met zo'n petWink:

Voor mij wordt het waarschijnlijk zaterdag. Donderdag moet ik werken en vrijdag staan Coen und Sander op het programma, dan een nachtje slapen bij Valk en zaterdag de Motorbeurs.
  • 2 weeks later...

Heel misschien, dank zij mijn fantastische collega's, kan ik toch op vrijdag gaan!!! Onderling schuiven en taken overnemen, allemaal super lastig, maar ze proberen het wel. Dat maakt een mens blij!

En als het allemaal lukt is dat eigenlijk een bonus. :Smile:

Heb gisteren de kaarten besteld voor de avondopenstelling van donderdag 14 februari.

Planning is om donderdagochtend te werken. Daarna richting het Brabantse om mijn broertje op te halen. Daarna samen gezellig richting Utrecht.

Zijn er nog zaken die we moeten zien?:)