Na 25000 km te hebben gereden met Hyperpo's in de voorvork ga ik binnenkort deze olie verversen.
Standaard zit er SAE 7.5 in , die zat toen bij dat pakket.
Ik heb hier nog 2 ongeopende SAE 10 bussen dempingolie liggen van voor ik de Hyperpro's had aangekocht.
Nu wil ik die 7.5 vervangen door 10 en heb even gevraagd aan Hyperpro hoe dat dan zit .
De standaard luchtkamer is 160 mm en met SAE 10 erin zal hij iets meer demping hebben.
Nu wat is iets meer demping , voel je dat echt ?
Is misschien niet zo gemakkelijk om uit te leggen maar wie doet een poging ?
Je kan ook zeggen , ach koop gewoon 7.5 en alles blijft bij het oude en ik heb geen klachten over de demping maar dan blijven die 2 bussen met SAE 10 staan en das een beetje zonde.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Na 25000 km te hebben gereden met Hyperpo's in de voorvork ga ik binnenkort deze olie verversen.
Standaard zit er SAE 7.5 in , die zat toen bij dat pakket.
Ik heb hier nog 2 ongeopende SAE 10 bussen dempingolie liggen van voor ik de Hyperpro's had aangekocht.
Nu wil ik die 7.5 vervangen door 10 en heb even gevraagd aan Hyperpro hoe dat dan zit .
De standaard luchtkamer is 160 mm en met SAE 10 erin zal hij iets meer demping hebben.
Nu wat is iets meer demping , voel je dat echt ?
Is misschien niet zo gemakkelijk om uit te leggen maar wie doet een poging ?
Je kan ook zeggen , ach koop gewoon 7.5 en alles blijft bij het oude en ik heb geen klachten over de demping maar dan blijven die 2 bussen met SAE 10 staan en das een beetje zonde.